mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

CMOS-Ram

Reply

Thread Tools
Old 26 oktober 2008, 08:22
Nieuw Lid Fractie

Default CMOS-Ram

ok ik had het op mijn computer fabrikant en zeiden ze dat ik die nodig zijn ter vervanging van mijn CMOS batterij (i gecontroleerd en zij heeft de juiste spanning) of ter vervanging van de CMOS Ram ..... wat is de CMOS-RAM ..... . en hoe kan ik deze vervangen?
Old 26 oktober 2008, 08:32
Administrator Group

Default CMOS-Ram

Het enige vervangbare onderdeel van een moederbord is de CMOS-batterij, nooit gehoord van CMOS-RAM.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 okt 2008, 08:41
Nieuw Lid Fractie

Default CMOS-Ram

en dit is precies wat de fabrikant vertelde me ..... ik heb een everex NM3900W En toen ik weer op het piept 3-3-1 en ze zei dat de CMOS batterij of CMOS ram ..... zo im op een verlies .... Ik wou dat ik kon vinden een ander comp dat mijn harde schijf past in
Old 26 oktober 2008, 11:43
Donor Groep

Default CMOS-Ram

Phoenix BIOS code 3-3-1 = CMOS slagman mislukking - Bad CMOS batterij .... dus probeer het vervangen van de batterij.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 oktober 2008, 16:40
Nieuw Lid Fractie

Default CMOS-Ram

3-3-1 CMOS RAM macht slecht Vervang de CMOS batterij of CMOS RAM indien mogelijk ......... dit is wat ik haar te vertellen en de batterij goed is ............ dus wat is de CMOS RAM ??????
Old 26 oktober 2008, 16:43
Administrator Group

Default CMOS-Ram

Eventueel slecht RAM dus dat zal de opening van uw zaak en de controle is het zittende corrigeren.

Als u twee stokjes proberen alleen draait de ene of de andere.
Old 26 oktober 2008, 16:45
Donor Groep

Default CMOS-Ram

Zoals Dave gezegd is er geen bruikbare onderdelen van de CMOS. Het is mogelijk de CMOS-chip bevat een kleine hoeveelheid RAM-geheugen die in het bezit is van de instellingen, maar u kunt niet veranderen CMOS RAM, zonder desoldering de CMOS-chip en te vervangen afaik.

Heeft u geprobeerd het vervangen van de batterij? ... Het is mogelijk dat de accu is defect of verlopen.
Old 26 oktober 2008, 16:48
Nieuw Lid Fractie

Default CMOS-Ram

Ik heb net een stok op een tijd en ive geprobeerd 2 batterijen en de batterijen hebben meer dan 3V
dus ik heb geen idee Ik denk dat ik zal proberen om een andere stepnote dus daar kan ik mijn harde schijf inch ...... of een andere comp dat mijn harde schijf zal het werk in
Old 26 oktober 2008, 16:56
Nieuw Lid Fractie

Default CMOS-Ram

ok nu heb ik een andere batterij in en nu zijn pieptoon 1-1-1 iets op dat ?????
Old 26 oktober 2008, 16:57
Donor Groep

Default CMOS-Ram

Het enige wat je zou kunnen proberen is de goedkeuring van de bios, alleen in geval er sprake is van beschadigde ....... er moet een jumper om dit te doen .... Check in je mobo handleiding voor details
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.