![]() |
|
| |||
| |||
| ok ik had het op mijn computer fabrikant en zeiden ze dat ik die nodig zijn ter vervanging van mijn CMOS batterij (i gecontroleerd en zij heeft de juiste spanning) of ter vervanging van de CMOS Ram ..... wat is de CMOS-RAM ..... . en hoe kan ik deze vervangen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het enige vervangbare onderdeel van een moederbord is de CMOS-batterij, nooit gehoord van CMOS-RAM.
| |||
| |||
| en dit is precies wat de fabrikant vertelde me ..... ik heb een everex NM3900W En toen ik weer op het piept 3-3-1 en ze zei dat de CMOS batterij of CMOS ram ..... zo im op een verlies .... Ik wou dat ik kon vinden een ander comp dat mijn harde schijf past in |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Phoenix BIOS code 3-3-1 = CMOS slagman mislukking - Bad CMOS batterij .... dus probeer het vervangen van de batterij.
| |||
| |||
| 3-3-1 CMOS RAM macht slecht Vervang de CMOS batterij of CMOS RAM indien mogelijk ......... dit is wat ik haar te vertellen en de batterij goed is ............ dus wat is de CMOS RAM ?????? |
|
| |||
| |||
| Eventueel slecht RAM dus dat zal de opening van uw zaak en de controle is het zittende corrigeren. Als u twee stokjes proberen alleen draait de ene of de andere. |
|
| |||
| |||
| Zoals Dave gezegd is er geen bruikbare onderdelen van de CMOS. Het is mogelijk de CMOS-chip bevat een kleine hoeveelheid RAM-geheugen die in het bezit is van de instellingen, maar u kunt niet veranderen CMOS RAM, zonder desoldering de CMOS-chip en te vervangen afaik. Heeft u geprobeerd het vervangen van de batterij? ... Het is mogelijk dat de accu is defect of verlopen. |
|
| |||
| |||
| Ik heb net een stok op een tijd en ive geprobeerd 2 batterijen en de batterijen hebben meer dan 3V dus ik heb geen idee Ik denk dat ik zal proberen om een andere stepnote dus daar kan ik mijn harde schijf inch ...... of een andere comp dat mijn harde schijf zal het werk in |
|
| |||
| |||
| ok nu heb ik een andere batterij in en nu zijn pieptoon 1-1-1 iets op dat ????? |
|
| |||
| |||
| Het enige wat je zou kunnen proberen is de goedkeuring van de bios, alleen in geval er sprake is van beschadigde ....... er moet een jumper om dit te doen .... Check in je mobo handleiding voor details |