mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Forenelighed?

Closed Thread

Thread Tools
Old 17. sep 2007, 05:32
Ny Medlem Gruppen

Default Forenelighed?

Hey Jeg tænkte, om denne RAM-kortet er kompatibelt med min computer. Jeg ved ikke meget om computere, så jeg håber, at nogen her kan hjælpe mig, RAM-kortet er 512MB 333MHz DDR RAM hukommelse modul, DDR333 PC2700 rating. 184 knappenåle, non-ECC, 2.5V.

Min computer er en
Computerproducenten & Model:Intel D915GAGMaksimale hukommelseskapacitet:4,0 GBSamlede antal Memory Slots:4
\

med 2,93 GHz, 533 MHz FSB, 1 MB L2 cache. Nogen form for hjælp er appriciated!
Old 17. sep 2007, 12:19
Ny Medlem Gruppen

Default Forenelighed?

min fejl, jeg gik på en bedre, mere pålidelig, website, og det fik min detaljer helt korrekte. Så se bort fra denne tråd fuldstændigt. Sorry for enhver ulejlighed
Old 17. sep 2007, 12:27
Redaktør Gruppen

Default Forenelighed?

Vil du have lidt nogen givet dig dårlig information om dette websted?

Jeg kunne være kommet op med noget ikke noget problem, men ville det have været korrekt? Nej

Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.