![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikea. Minulla on MacBook ja juuri asennettu Windows XP: n nojalla virtuaalikoneen (koska minulla ei ole Flash-versio Mac) ja en ole käyttänyt bootcamp, koska se on Windows-versio, joka on vain hyvä 30päivä.
Kun oikeus napsauta Oma tietokone ja mene ominaisuuksia, se sanoo "Intel Core 2 Duo T8300 2.4GHz, 1.06GHZ, 1 Gt RAM-muistia. Thats ole oikein. Miksi se näy kuin 2,4 GHz mutta sitten 1.06? Se on ehdottomasti 2,4 keskenään ydin clocking klo 2.4. Any ideas? Tom My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SpeedStep säästää akun sinulle ja muuttuvat kerrannaisvaikutuksia, kun sitä ei käytetä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| En usko niin, koska minun windows XP työpöydän Olen käyttäen nyt, tämä on keskeinen 2 quad, vielä tämän lukee Core 2 Quad 2,4 GHz, 2,4 GHz 2 Gt RAM-muistia, ja tämä on edelleen nopeus sted toiminto. |
|
| |||
| |||
| Yksi on työpöydällä, yksi on kannettava tietokone. Yksi niistä on akku. : p
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voit sanoa yhden on akku (laptop), mutta minun emolevy on yksi liian ![]()
|
| |||
| |||
| Hahaha, se on totta. Olen juuri viettänyt noin 6 tuntia MSN kanssa ystäväni vuoksi typerä CMOS akku, joten minun pitäisi tietää:)
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kovalevy tiedot ole oikein? (näyttää SCSI sijasta SATA) | eviepeanut2005 | Drives & Removable Media | 2 | 30. toukokuuta 2009 13:29 |
| Dxdiag ei voi lukea oikein CPU kellon nopeus. | panda | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 29. toukokuuta 2009 19:52 |
| Uusi Webcam ei löydä Oikea Ajurit .... mielestäni | joeyd71 | General Software Chat | 4 | 21. Huhtikuu 2009 14:05 |
| Käyttämällä ohjelmien tietokoneen verkon tärkeimmät tietokonesovellukset | hotchef23 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 31. toukokuuta 2008 14:25 |
| HAvAAck on oikea | mcbee | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 23. Jul 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |