![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rechts. Ik heb een MacBook en ben net geïnstalleerde Windows XP in een virtuele machine (omdat ik niet over een versie van Flash voor de Mac) en ik nog niet gebruikt Bootcamp, want het is een versie van Windows die alleen goed is voor 30 dagen.
Als ik klik met de rechtermuisknop op mijn computer en ga naar eigenschappen, het zegt "Intel Core 2 Duo T8300 2.4GHz, 1.06GHZ, 1GB RAM". Dat is niet goed. Waarom is het weergegeven als 2.4Ghz maar dan 1,06? Het is zeker een 2.4 met elke core kloksnelheid op 2.4. Any ideas? Tom Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SpeedStep is het opslaan van de levensduur van de batterij voor u en het veranderen van de multiplier, wanneer niet in gebruik is.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik denk het niet, want op mijn Windows XP-desktop gebruik ik nu, dit is een Core 2 Quad, maar dit leest Core 2 Quad 2,4-GHz, 2,4 GHz 2 GB RAM en dit heeft nog steeds de snelheid stêd functie. |
|
| |||
| |||
| Een daarvan is een desktop, is een laptop. Een van hen heeft een batterij. : p
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u zegt heeft een batterij (laptop), maar mijn moederbord heeft een te ![]()
|
| |||
| |||
| Hahaha, dat is waar. Ik besteed ongeveer 6 uur op MSN met een vriend van mij vanwege een stomme CMOS batterij, dus ik zou moeten weten:)
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harde schijf gegevens niet kloppen? (toont SCSI ipv SATA) | eviepeanut2005 | Drives & Removable Media | 2 | 30 mei 2009 13:29 |
| Dxdiag niet kan lezen juiste cpu kloksnelheid. | panda | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 29 mei 2009 19:52 |
| Nieuw Webcam Kan niet de juiste stuurprogramma's .... i think | joeyd71 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 21 apr 2009 14:05 |
| Met behulp van programma's op de computer in het netwerk van de hoofdcomputer | hotchef23 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 31 mei 2008 14:25 |
| HAvAAck juist is | mcbee | Windows besturingssystemen | 6 | 23 jul 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |