![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre. Jeg har en MacBook og har nettopp installert Windows XP i en virtuell maskin (fordi jeg ikke har en Flash-versjon for Mac) og jeg har ikke brukt BootCamp fordi det er en versjon av Windows som bare er bra for 30 dager.
Når jeg høyreklikker på min datamaskin og gå til egenskaper, står det at "Intel Core 2 Duo T8300 2,4 GHz, 1.06GHZ, 1GB RAM. Det er ikke rett. Hvorfor er den som viser seg som 2,4 men da 1.06? Det er definitivt et 2.4 med hver kjerne clocking på 2.4. Noen ideer? Tom Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SpeedStep sparer batterikapasitet for deg og endre verdien når det ikke er i bruk.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke det, fordi på min Windows XP stasjonære jeg bruker nå, denne har en Core 2 Quad, men denne leser Core 2 Quad 2,4 GHz, 2,4 GHz 2 GB RAM, og dette har fortsatt fart sted funksjon. |
|
| |||
| |||
| Den ene er en desktop, en er en laptop. En av dem har et batteri. : p
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du sier man har et batteri (laptop), men mine hovedkort har en for ![]()
|
| |||
| |||
| Hahaha, det er sant. Jeg brukte omtrent 6 timer på MSN med en venn av meg på grunn av en dum CMOS batteri, så jeg burde vite:)
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddisk informasjon ikke er riktig? (viser SCSI istedenfor SATA) | eviepeanut2005 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 30 mai 2009 13:29 |
| Dxdiag ikke kan lese riktig CPU klokke hastighet. | panda | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 29 mai 2009 19:52 |
| New Webcam ikke kan finne riktige drivere .... tror jeg | joeyd71 | General Software Chat | 4 | 21 april 2009 14:05 |
| Bruke programmer på datamaskinen i nettverket fra hoveddatamaskinen | hotchef23 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 31 mai 2008 14:25 |
| HAvAAck er riktig | mcbee | Windows-operativsystemer | 6 | 23 juli 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |