![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Höger. Jag har en MacBook och har precis installerat Windows XP under en virtuell maskin (eftersom jag inte har en Flash-version för Mac) och jag inte har använt bootcamp eftersom det är en Windows-version som bara är bra för 30 dagar.
När jag höger klickar på min dator och gå till egenskaper, det står "Intel Core 2 Duo T8300 2.4GHz, 1.06GHZ, 1GB RAM. Det var inte rätt. Varför är det som visar sig som 2.4Ghz men då 1.06? Det är definitivt en 2.4 med varje borrkärna clocking på 2,4. Några idéer? Tom Mitt System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SpeedStep sparar batteritid för dig och ändra multiplikatoreffekter när den inte används.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag tror inte det beror på min Windows XP desktop jag använder nu, det har en Core 2 Quad, men detta läser Core 2 Quad 2,4 GHz, 2,4 GHz, 2 GB RAM och det har fortfarande hastigheten sted funktion. |
|
| |||
| |||
| Det ena är ett skrivbord, en är en bärbar dator. En av dem har ett batteri. : p
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du säger en har ett batteri (laptop) men mitt moderkort har en alltför ![]()
|
| |||
| |||
| Hahaha, det är sant. Jag har precis spenderat ca 6 timmar på MSN med en vän till mig på grund av en dum CMOS batteri, så jag borde veta:)
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk informationen inte stämmer? (visar SCSI istället för SATA) | eviepeanut2005 | Drives & Removable Media | 2 | 30 maj 2009 13:29 |
| Dxdiag inte kan läsa rätt cpu klockan hastighet. | panda | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 29 maj 2009 19:52 |
| Nya Webcam Kan inte hitta rätt drivrutiner .... jag tänka | joeyd71 | General Software Chat | 4 | 21 april 2009 14:05 |
| Med hjälp av program på datorn i nätverket från centrala datortillämpningar | hotchef23 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 31 maj 2008 14:25 |
| HAvAAck är korrekt | mcbee | Windows-operativsystem | 6 | 23 juli 2007 14:00 |
| Thread Tools | |
| |