mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Computerkapacitet op emne - Eventuelt CMOS problem

Reply

Thread Tools
Old 10. juni 2009, 21:53
Ny Medlem Gruppen

Default Computerkapacitet op emne - Eventuelt CMOS problem

Først og fremmest vil jeg sige hej til alle, da dette er min første post på webstedet. Nylig har jeg lige afsluttet min første desktop opbygge. Jeg har fastsat et par i fortiden, men dette problem er nyt for mig. Anyways, problemet er denne:

Nat, være halvt vågen, jeg fejlagtigt clearet CMOS bruger jumper samtidig strømforsyningen stadig var tilsluttet. Hver da jeg gjorde det, jeg ikke kan få computeren til at starte korrekt. Det starter og derefter øjeblikkeligt lukkes. Jeg har prøvet strømkablet tages ud af og fjerne CMOS batteriet at lade det nulstille men stadig gør det. Jeg har købt alle punkter helt nyt, og det drives op boede før jeg gjorde det. Enhver ved, hvad jeg kan gøre for at rette dette?

ECS Black sereis X48T-A bundkort
Hec-X magt pro 650w levering
EVGA 9600 GSO kortet
Patriot Viper 3x2gb ddr3 1600
Old 12 juni 2009, 01:59
Donor-Gruppen

Default Computerkapacitet op emne - Eventuelt CMOS problem

Hi Camnz,

Hvor længe har du lader batteriet ud, og strømmen afbrudt? Det tager omkring 5 -10 minutter for CMOS Caps til disapate.

Tag CMOS batteriet ud igen og frakoble strømkablet.

Mens du venter på den hætter til disapate --

Prøv dette, afbryde strømmen til harddisk, CD / DVD, skal du fjerne eventuelle ekstra tilføje på kort, reseat hukommelsen.

Power det op, får du den normale POST compelete bip? Mere end en bip? Har du får Tid / Dato fejl og til at trykke den relevante keypress at gå ind i BIOS-opsætningen?

Hvis ikke så er du nødt til at få et RMA fra fremstilling til reparation / udskiftning noget har shorted på MB.

Jeg ved det ikke er det, du ønskede at høre, men det ser ud til at være dine muligheder.

HTH ...

Mit system: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Bundkort:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Hukommelse:
4 Gig
Grafikkort (r):
Nvidia 8500 GT
Lydkort:
To, indlejrede, SoundBlaster PIC 512
Harddisk (e):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optisk drev (r):
2 DVD - + RW
Sag / PSU:
Antec 500W
Køling:
Thermalake, Train 3 Ton
Network / Internet:
Firewall hardware og software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Behov for et nyt.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer Langsom - Eventuelt Malware? brunomorin Virus, Spyware & Sikkerhed 2 19 december 2008 13:31
Prøv at Reparation Computer med Power Problem RSteph49 General Hardware Chat 9 22 oktober 2008 14:04
CMOS Problem (jeg mener ...) JellyMan CPU, bundkort og RAM 18 1 april 2008 06:05
Power Supply Issue JDB3 Cases & Strømforsyninger 2 21. jan 2008 23:06
Computerproblemet - PC ikke starter op i FMO'er opsætningsskærmbillede eller vinduer MAV General Hardware Chat 8 1 marts 2007 16:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.