vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Tietokoneen teho jopa kysymys - Mahdollinen CMOS ongelma

Reply

Thread Tools
Old 10 kesäkuu 2009, 21:53
Uusi Jäsen

Default Tietokoneen teho jopa kysymys - Mahdollinen CMOS ongelma

Ensinnäkin haluan sanoa hei kaikille, sillä tämä on minun ensimmäinen viesti sivustosta. Viime aikoina juuri päättynyt ensimmäinen työpöydän rakentaa. Olen kiinteät pari jo aiemmin, mutta tämä ongelma on minulle uutta. Anyways, ongelma on tämä:

Viime yönä, että puoli hereillä, i virheellisesti hyväksyi CMOS käyttäen hyppääjä kun virtalähde oli edelleen yhteydessä. Jokainen koska tein, että en voi saada tietokoneen käynnistyä oikein. Se alkaa ja sitten hetkessä sammutetaan. Olen kokeillut katkaiset virta ja poistamalla CMOS akku anna sen reset mutta silti tee sitä. Olen ostanut kaikki kohteet upouusia, ja se virta sakko ennen kuin tein tämän. Jokainen tietää, mitä voin vahvistaa tämän?

ECS Black sereis X48T-emolevy
Hec-X teho pro 650W tarjonnan
EVGA 9600 GSO-kortti
Patriot Viper 3x2gb ddr3 1600
Old 12 kesäkuu 2009, 01:59
Rahoittajien ryhmän

Default Tietokoneen teho jopa kysymys - Mahdollinen CMOS ongelma

Hi Camnz,

Kuinka kauan te jätä akkua ja virta katkeaa? Se kestää noin 5 -10 minuuttia CMOS Caps on disapate.

Ota CMOS akku uudelleen ja irrota virtajohto.

Vaikka odotat tulpat on disapate --

Kokeile tätä, irrota valta kovalevy, CD / DVD, poistaa kaikki ylimääräiset lisätä korteilla, reseat muistia.

Power sitä, oletteko saada normaali POST compelete piippaa? Useampi kuin yksi piippaus? Saitko Aika / päivämäärä virhe ja paina asianmukaista keypress mennä sisään BIOS-asetukset?

Jos ei sitten sinun täytyy saada RMA alkaen valmistus korjaus / korvaaminen jotain on shorted koskevissa Mt.

Tiedän, että tämä ei ole sitä, mitä haluatte kuulla, mutta se näyttää olevan asetuksiasi.

HTH ...

My System: Auts

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Emolevy:
ASUS P5K D / WiFi
RAM-muisti:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Äänikortti:
Kaksi, sulautetut, SoundBlaster PIC 512
Kiintolevy (t):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optinen asema (t):
2 DVD - + RW
Asia / PSU:
Antec 500W
Jäähdytys:
Thermalake, Juna 3 Ton
Network / Internet:
Firewalled laitteiston ja ohjelmiston
Monitor (t):
Princeton 19 "LCD - Tarvitsetko uuden.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietokone Slow - Mahdollinen Malware? brunomorin Virusten, vakoiluohjelmien & Security 2 19. Joulukuu 2008 13:31
Yritä korjaus Computer kanssa Power Problem RSteph49 Rautatavaran Chat 9 22. lokakuu 2008 14:04
CMOS Problem (i ajatella ...) JellyMan CPUs, Emolevyt & RAM 18 1st Apr 2008 06:05
Power Supply Issue JDB3 Kotelot & Virtalähteet 2 21. Jan 2008 23:06
Tietokone ongelma - PC ei käynnistystä osaksi CMOS asennuskuvaruudun tai ikkunoiden Mav Rautatavaran Chat 8 1. Maaliskuu 2007 16:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.