![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin haluan sanoa hei kaikille, sillä tämä on minun ensimmäinen viesti sivustosta. Viime aikoina juuri päättynyt ensimmäinen työpöydän rakentaa. Olen kiinteät pari jo aiemmin, mutta tämä ongelma on minulle uutta. Anyways, ongelma on tämä: Viime yönä, että puoli hereillä, i virheellisesti hyväksyi CMOS käyttäen hyppääjä kun virtalähde oli edelleen yhteydessä. Jokainen koska tein, että en voi saada tietokoneen käynnistyä oikein. Se alkaa ja sitten hetkessä sammutetaan. Olen kokeillut katkaiset virta ja poistamalla CMOS akku anna sen reset mutta silti tee sitä. Olen ostanut kaikki kohteet upouusia, ja se virta sakko ennen kuin tein tämän. Jokainen tietää, mitä voin vahvistaa tämän? ECS Black sereis X48T-emolevy Hec-X teho pro 650W tarjonnan EVGA 9600 GSO-kortti Patriot Viper 3x2gb ddr3 1600 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Camnz, Kuinka kauan te jätä akkua ja virta katkeaa? Se kestää noin 5 -10 minuuttia CMOS Caps on disapate. Ota CMOS akku uudelleen ja irrota virtajohto. Vaikka odotat tulpat on disapate -- Kokeile tätä, irrota valta kovalevy, CD / DVD, poistaa kaikki ylimääräiset lisätä korteilla, reseat muistia. Power sitä, oletteko saada normaali POST compelete piippaa? Useampi kuin yksi piippaus? Saitko Aika / päivämäärä virhe ja paina asianmukaista keypress mennä sisään BIOS-asetukset? Jos ei sitten sinun täytyy saada RMA alkaen valmistus korjaus / korvaaminen jotain on shorted koskevissa Mt. Tiedän, että tämä ei ole sitä, mitä haluatte kuulla, mutta se näyttää olevan asetuksiasi. HTH ...
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Slow - Mahdollinen Malware? | brunomorin | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 19. Joulukuu 2008 13:31 |
| Yritä korjaus Computer kanssa Power Problem | RSteph49 | Rautatavaran Chat | 9 | 22. lokakuu 2008 14:04 |
| CMOS Problem (i ajatella ...) | JellyMan | CPUs, Emolevyt & RAM | 18 | 1st Apr 2008 06:05 |
| Power Supply Issue | JDB3 | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 21. Jan 2008 23:06 |
| Tietokone ongelma - PC ei käynnistystä osaksi CMOS asennuskuvaruudun tai ikkunoiden | Mav | Rautatavaran Chat | 8 | 1. Maaliskuu 2007 16:19 |
| Thread Tools | |
| |