mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Computer opstarten kwestie - Eventueel CMOS probleem

Reply

Thread Tools
Old 10 jun 2009, 21:53
Nieuw Lid Fractie

Default Computer opstarten kwestie - Eventueel CMOS probleem

Allereerst wil ik zeggen aan iedereen, aangezien dit is mijn eerste bericht op de site. Onlangs heb ik net mijn eerste desktop bouwen. Ik heb vast een paar in het verleden, maar dit probleem is nieuw voor mij. Anyways, probleem is dit:

Gisteravond, half wakker, Ik heb per ongeluk gewist het gebruik van de CMOS jumper terwijl de voeding nog steeds aangesloten. Elke omdat ik dat deed, kan ik niet krijgen van de computer op te starten correct. Het begint en vervolgens onmiddellijk afgesloten. Ik heb geprobeerd u de macht en het verwijderen van de CMOS-batterij te laten resetten, maar zijn nog steeds doet. Ik heb gekocht alle items nieuw en het is fijn up voordat ik dit gedaan heeft. Iedereen weet wat ik kan doen om dit oplossen?

ECS Black sereis X48T-A moederbord
HEC-X Power Pro 650w aanbod
EVGA 9600 GSO kaart
Patriot Viper 3x2gb DDR3 1600
Old 12 jun 2009, 01:59
Donor Groep

Default Computer opstarten kwestie - Eventueel CMOS probleem

Hi Camnz,

Hoe lang heeft u de batterij uit en de macht verbroken? Het duurt ongeveer 5 -10 minuten voor de CMOS-caps aan disapate.

Neem de CMOS batterij er weer uit en koppel het netsnoer.

Terwijl u wacht op de caps te disapate --

Probeer dit, koppelt u de bevoegdheid om de harde schijf, cd / dvd, verwijder eventuele extra add on kaarten, zitplaats voorzien van het geheugen.

Power it up, krijg je de normale POST compelete piep? Meer dan een pieptoon? Heb je de tijd / datum fout en druk op de juiste druk op de toets te gaan in de BIOS setup?

Zo niet dan moet je om een RMA bij de vervaardiging voor een reparatie / vervanging iets kortgesloten op de MB.

Ik weet dat dit niet is wat je wilde horen, maar dat lijkt te zijn uw opties.

HTH ...

Mijn Systeem: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Moederbord:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Geheugen:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Sound Card:
Twee, embedded, SoundBlaster PIC 512
Hard Drive (s):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optische Drive (s):
2 DVD - + RW
Case / PSU:
Antec 500W
Koeling:
Thermalake, trein 3 Ton
Netwerk / Internet:
Firewall-hardware en-software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Nood aan een nieuwe.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.