![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Allereerst wil ik zeggen aan iedereen, aangezien dit is mijn eerste bericht op de site. Onlangs heb ik net mijn eerste desktop bouwen. Ik heb vast een paar in het verleden, maar dit probleem is nieuw voor mij. Anyways, probleem is dit:
Gisteravond, half wakker, Ik heb per ongeluk gewist het gebruik van de CMOS jumper terwijl de voeding nog steeds aangesloten. Elke omdat ik dat deed, kan ik niet krijgen van de computer op te starten correct. Het begint en vervolgens onmiddellijk afgesloten. Ik heb geprobeerd u de macht en het verwijderen van de CMOS-batterij te laten resetten, maar zijn nog steeds doet. Ik heb gekocht alle items nieuw en het is fijn up voordat ik dit gedaan heeft. Iedereen weet wat ik kan doen om dit oplossen? ECS Black sereis X48T-A moederbord HEC-X Power Pro 650w aanbod EVGA 9600 GSO kaart Patriot Viper 3x2gb DDR3 1600 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi Camnz,
Hoe lang heeft u de batterij uit en de macht verbroken? Het duurt ongeveer 5 -10 minuten voor de CMOS-caps aan disapate. Neem de CMOS batterij er weer uit en koppel het netsnoer. Terwijl u wacht op de caps te disapate -- Probeer dit, koppelt u de bevoegdheid om de harde schijf, cd / dvd, verwijder eventuele extra add on kaarten, zitplaats voorzien van het geheugen. Power it up, krijg je de normale POST compelete piep? Meer dan een pieptoon? Heb je de tijd / datum fout en druk op de juiste druk op de toets te gaan in de BIOS setup? Zo niet dan moet je om een RMA bij de vervaardiging voor een reparatie / vervanging iets kortgesloten op de MB. Ik weet dat dit niet is wat je wilde horen, maar dat lijkt te zijn uw opties. HTH ...