![]() |
|
| |||
| |||
| ok, så dette kan være et skud i mørket i bedste, men her går. Jeg har en grundlæggende computer, der har spillet mig op i årevis, det har kørt meget langsomt for sin spec, og jeg har set computere halvdelen af sit spec køre hurtigere end det. Jeg er cirtin, at disse ting arent forårsager det:
af den måde, jeg har om bord, grafik, hvis det hjælper. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åbn Enhedshåndtering derefter primære IDE-kanal, skal du kontrollere de faner, er det i PIO-tilstand eller DMA?
| |||
| |||
| sin i DMA-tilstand, så er den sekundære IDE-kanal, hvis det hjælper. |
|
| |||
| |||
| Sommetider drev går i stå i PIO-tilstand, der forårsager en smertelig langsom maskine, var værd et skud. |
|
| |||
| |||
| Er du kører noget lignende Norton eller McAfee. Hvor meget RAM har maskinen fik? |
|
| |||
| |||
| som jeg sagde im kører avg fri og jeg har 256 MB RAM (32 MB benyttes af ombord grafik) |
|
| |||
| |||
| Hvor meget af din hd er gratis? også ville det ikke gør ondt at gå til 1GB RAM. |
|
| |||
| |||
| Er du kører XP, 256MB er ingen vej nær nok, og fra erfaring vil medføre en langsom pc, hele dagen lang. XP alene behov 256MB, så har du alle dine software mv Stick mindst yderligere 512 MB i, det vil koste jordnødder. |
|
| |||
| |||
| OMG det var, at alle allong? ok ill nødt til at købe nogle ram, tak for hjælpen gutter! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. | bryan123 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Slow New Computer | bryan123 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 august 2009 04:20 |
| Langsom computer kan være virus? | Coolyxxx | Virus, Spyware & Sikkerhed | 13 | 18 oktober 2008 23:54 |
| Computer genstart uden grund ... undertiden | gavalisk | Windows-operativsystemer | 4 | 29 august 2007 15:55 |
| Langsom computer | real77 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 1 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |