vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Tietokone Hidas ilman mitään syytä

Reply

Thread Tools
Old 23 huhtikuu 2008, 12:58
Rahoittajien ryhmän

Default Tietokone Hidas ilman mitään syytä

ok joten tämä voisi olla ammuttiin pimeässä paras, mutta tässä menee. i on perustiedot tietokoneen, on ollut minulle jo vuosia, se on ollut käytössä hyvin hitaasti sen spec ja olen nähnyt tietokoneet puoli sen spec ajaa nopeammin kuin sitä.

Olen cirtin, että nämä asiat does aiheuttaa se:
  • virus - Tiedän sen ei virus, koska olen tehnyt useita reformats ja viruksen skannaa eri virus skannereita ja sen kaikille selväksi
  • tausta tehtävät - kaikki tämä on käynnissä taustalla on avg ilmainen virustorjunta, i ovat poistaneet joitakin niistä ono keskeisiä palveluja Windows samoin
  • tausta tiedoston siirrot - se on edelleen hidas, kun dissconnected minun Kotiverkossa
Minulla on suspission että Theres jotain mieltä FSB, esimerkiksi liian alhainen. Minulla on myös susspission että A-ram puutos mutta 256MB (miinus 32 Mt VRAM) riittää isnt it? ja joka tapauksessa kaikki info mitä tarvitset on alle mabey Voit laskea sitä. se, miten aion lataamassa 3dmark pisteet samoin.

se, miten olen laivalla grafiikka, jos se auttaa.

Old 23 huhtikuu 2008, 13:14
Administrator Group

Avaa Laitehallinta sitten ensisijainen IDE-kanava, tarkista välilehdissä, onko PIO-tilassa tai DMA?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 huhtikuu 2008, 13:19
Rahoittajien ryhmän

sen DMA: ssa, joten on toissijainen IDE-kanava, jos se auttaa.
Old 23 huhtikuu 2008, 13:50
Administrator Group

Joskus asemat pysähtyy PIO-tila, joka aiheuttaa tuskallisen hidasta koneen, arvo oli ammuttu.
Old 23 huhtikuu 2008, 13:51
Administrator Group

Oletko käynnissä mitään Norton tai McAfee.

Kuinka paljon RAM-muistia on koneen sai?
Old 23 huhtikuu 2008, 13:58
Rahoittajien ryhmän

Kuten sanoin im käynnissä avg vapaa ja i on 256 Mt RAM-muistia (32MB käyttää laivalla grafiikka)
Old 23 huhtikuu 2008, 15:42
Rahoittajien ryhmän

Kuinka paljon teidän hd on ilmainen? Lisäksi se ei satu menemään 1 Gt RAM-muistia.
Old 23 huhtikuu 2008, 15:54
Administrator Group

Oletko käynnissä XP, 256 Mt ei ole lähelläkään tarpeeksi ja kokemus aiheuttaa hitaan PC, koko päivän.

XP yksin on 256 Mt, sinulla on kaikki ohjelmistot jne. Stick vielä vähintään 512 Mt, se tulee maksamaan maapähkinöiden.
Old 24 huhtikuu 2008, 03:13
Rahoittajien ryhmän

omg se oli, että kaikki allong? ok huonosti on ostettava noin ram, kiitos avulla kaverit!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.