mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Trage computer zonder reden

Reply

Thread Tools
Old 23 apr 2008, 12:58
Donor Groep

Default Trage computer zonder reden

ok dus dit kan een schot in het donker op zijn best, maar hier gaat. Ik heb een computer die basiskennis heeft gespeeld mij op voor de jaren, is zeer langzaam draait voor haar spec en ik heb gezien computers de helft van haar spec sneller dan zij.

i am cirtin dat deze dingen Arent waardoor zij:
  • een virus - Ik weet het niet een virus, want ik heb gedaan en meerdere reformats virus scans met verschillende virusscanners en zijn duidelijk
  • achtergrond taken - dat alles wordt uitgevoerd in de achtergrond is avg gratis antivirus, ik heb een handicap een aantal van de Ono essentiële diensten in ramen en
  • achtergrond van bestanden - het is nog steeds traag wanneer dissconnected uit mijn eigen netwerk
Ik heb een suspission dat theres iets met mijn FSB, bijvoorbeeld zijn te laag. Ik heb ook een susspission dat het een ram-deficiëntie maar 256MB (min 32 MB VRAM) volstaat isnt it? en toch alle informatie die u nodig hebt is dan mabey kun je er wel achter. door de manier waarop ik zal het uploaden van een 3dmark score ook.

door de manier waarop ik heb onboard grafische als dat helpt.

Old 23 apr 2008, 13:14
Administrator Group

Open Apparaatbeheer vervolgens de primaire IDE-kanaal, controleert u de tabbladen, is het in PIO-modus of DMA?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 apr 2008, 13:19
Donor Groep

haar in DMA-modus, dus is het secundaire IDE-kanaal als dat helpt.
Old 23 apr 2008, 13:50
Administrator Group

Soms stations vast komen te zitten in PIO-modus die zorgt voor een pijnlijk langzame machine, was zeker een schot.
Old 23 apr 2008, 13:51
Administrator Group

Hebt u iets als Norton of McAfee.

Hoeveel RAM heeft de machine nog meer?
Old 23 apr 2008, 13:58
Donor Groep

Zoals ik al zei im draait Gem vrij en ik heb 256 MB RAM (32 MB wordt gebruikt door onboard graphics)
Old 23 apr 2008, 15:42
Donor Groep

Hoeveel van uw HD-vrij is? Ook zou het geen kwaad om naar 1 GB RAM.
Old 23 apr 2008, 15:54
Administrator Group

Bent u draait XP, 256MB is geen manier dichtbij genoeg zijn en uit ervaring zal leiden tot een langzame pc, de hele dag lang.

XP alleen behoeften 256MB, dan heb je al je software etc. Stick nog minstens 512 MB in, het kost niks.
Old 24 apr 2008, 03:13
Donor Groep

omg het was dat al langs? ok ziek moeten kopen sommige ram, bedankt voor de hulp jongens!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. bryan123 Virus, spyware & Security 1 25 augustus 2009 10:40
Slow Nieuwe Computer bryan123 Windows besturingssystemen 2 23 augustus 2009 04:20
Trage computer kan het virus? Coolyxxx Virus, spyware & Security 13 18 okt 2008 23:54
Computer herstarten zonder reden ... soms gavalisk Windows besturingssystemen 4 29 aug 2007 15:55
Trage computer real77 Virus, spyware & Security 6 De 1 augustus 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.