![]() |
|
| |||
| |||
| ok dus dit kan een schot in het donker op zijn best, maar hier gaat. Ik heb een computer die basiskennis heeft gespeeld mij op voor de jaren, is zeer langzaam draait voor haar spec en ik heb gezien computers de helft van haar spec sneller dan zij. i am cirtin dat deze dingen Arent waardoor zij:
door de manier waarop ik heb onboard grafische als dat helpt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Open Apparaatbeheer vervolgens de primaire IDE-kanaal, controleert u de tabbladen, is het in PIO-modus of DMA?
| |||
| |||
| haar in DMA-modus, dus is het secundaire IDE-kanaal als dat helpt. |
|
| |||
| |||
| Soms stations vast komen te zitten in PIO-modus die zorgt voor een pijnlijk langzame machine, was zeker een schot. |
|
| |||
| |||
| Hebt u iets als Norton of McAfee. Hoeveel RAM heeft de machine nog meer? |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei im draait Gem vrij en ik heb 256 MB RAM (32 MB wordt gebruikt door onboard graphics) |
|
| |||
| |||
| Hoeveel van uw HD-vrij is? Ook zou het geen kwaad om naar 1 GB RAM. |
|
| |||
| |||
| Bent u draait XP, 256MB is geen manier dichtbij genoeg zijn en uit ervaring zal leiden tot een langzame pc, de hele dag lang. XP alleen behoeften 256MB, dan heb je al je software etc. Stick nog minstens 512 MB in, het kost niks. |
|
| |||
| |||
| omg het was dat al langs? ok ziek moeten kopen sommige ram, bedankt voor de hulp jongens! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Slow Nieuwe Computer | bryan123 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 augustus 2009 04:20 |
| Trage computer kan het virus? | Coolyxxx | Virus, spyware & Security | 13 | 18 okt 2008 23:54 |
| Computer herstarten zonder reden ... soms | gavalisk | Windows besturingssystemen | 4 | 29 aug 2007 15:55 |
| Trage computer | real77 | Virus, spyware & Security | 6 | De 1 augustus 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |