![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig erstattet bundkortet i min computer, en Dell Dimension E310, og det vil ikke starte op. Søger du efter hjælp på dette problem. Fejlkoden jeg fik lige før den blå skærm blev undersøgt og stort set alt, hvad jeg læste sagde erstatte bundkort som jeg gjorde. Jeg går ud fra det er en ordentlig erstatning, fordi jeg bestilt direkte fra Dell. Lidt mere baggrund, computeren ikke vil starte op før o bundkortet udskiftning enten. Ihave taget det sekundære SDRAM, at der ikke virkede, jeg tookthe grafikkortet ud, som ikke har arbejde, jeg trækkes alle periferiudstyr, mus, tastatur, etc, og at ikke workeither. Thanks in advance for any help ...... frustrerede. Steve |
|
| |||
| |||
| Måske er det en effekt problem? I så fald, vil du have en ny PSU. HTH |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan du sige, hvis det er en magt problem? Alle lysene, fan osv. kommer det bare ikke vil starte op. |
|
| |||
| |||
| Har du checket at se, om harddisken er årsag til blå skærm? Kan være en idé at afprøve computeren med en anden blot for at sikre sig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du høre nogen bipper, når maskinen er tændt op?
| |||
| |||
| Er det en identisk bundkort? Hvis det ikke er Windows XP vil ikke starte op fra harddisken. Du er nødt til at starte op fra cd-rom og køre reparation funktion, hvis du ønsker at holde dine oprindelige indstillinger. Ellers bedste omformatere HD. Oh ja en anden ting. Hvis du kører en Windows XP OEM-version, der er, hvad du vil få fra Dell, så vil Microsoft ikke genaktivere XP. Dette skyldes på OEM-udgaver af Windows XP licensen siger, at montere et nyt bundkort er beslægtet med en ny maskine! som kræver, at du skal købe en anden udgave af XP. Den eneste undtagelse med OEM XP, hvis du passer en identisk bundkort. Se Microsoft's hjemmeside for mere info. |