vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Tietokone ei käynnisty

Reply

Thread Tools
Old 17 marraskuu 2007, 08:04
Uusi Jäsen

Default Tietokone ei käynnisty

Olen hiljattain korvasi emolevyn minun tietokone, Dell Dimension E310, ja se ei käynnisty. Etsitkö apua tähän ongelmaan. Virhekoodi Sain juuri ennen sininen ruutu oli tutkittu ja aika paljon kaikkea luin sanoi korvata emolevyn minkä teinkin. Olen jos se on oikea korvaaminen koska olen tilata suoraan Dellin. Hieman taustaa, tietokone ei käynnisty ennen o emolevyn korvaaminen joko. Ihave ottanut keskiasteen SDRAM, että ei ole työtä, olen tookthe näytönohjain, että ei ole työtä, olen irti kaikki oheislaitteet, hiiri, näppäimistö, jne., ja että ei workeither.

Kiitos jo etukäteen mitään apua ...... turhautuneita.

Steve
Old 17 marraskuu 2007, 08:28
Jäsen

Ehkä se on vallan ongelma? Tällöin sinun tulee uusi PSU.

HTH
Old 17 marraskuu 2007, 10:30
Uusi Jäsen

Kuinka voit sanoa, jos se on vallan ongelma? Kaikki valot, puhallin jne. tulla se vain ei käynnisty.
Old 21 marraskuu 2007, 15:26
Jäsen

Oletko tarkistanut, onko kiintolevy on aiheuttanut sininen näyttö?

Voi olla ajatus testata tietokoneen toinen vain varmistaa.
Old 21 marraskuu 2007, 17:45
Rahoittajien ryhmän

Haluatko kuulla mitään piippaa, kun kone kytketään virta?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 24 marraskuu 2007, 12:45
Uusi Jäsen

Onko se sama emolevy?

Jos ei ole Windows XP ei käynnisty HDD: ltä. Sinun pitää käynnistää CD-rom ja suorittaa korjaus-toimintoa, jos aiot pitää alkuperäiset asetukset. Muuten paras tehdä uudet HD.

Voi kyllä toinen asia. Jos käytössä on Windows XP: n OEM-versio, joka on mitä saat Dellin, sitten Microsoft ei aktivoida XP. Tämä johtuu siitä, että OEM Windows XP: n käyttöoikeussopimus sanoo, että asennusehdot uuden emolevyn kaltaista uusi kone! joka edellyttää voit ostaa toisen painoksen XP. Ainoa poikkeus on OEM XP on, onko sinussa sama emolevy. Katso Microsoftin verkkosivuilla lisätietoja.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.