![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen hiljattain korvasi emolevyn minun tietokone, Dell Dimension E310, ja se ei käynnisty. Etsitkö apua tähän ongelmaan. Virhekoodi Sain juuri ennen sininen ruutu oli tutkittu ja aika paljon kaikkea luin sanoi korvata emolevyn minkä teinkin. Olen jos se on oikea korvaaminen koska olen tilata suoraan Dellin. Hieman taustaa, tietokone ei käynnisty ennen o emolevyn korvaaminen joko. Ihave ottanut keskiasteen SDRAM, että ei ole työtä, olen tookthe näytönohjain, että ei ole työtä, olen irti kaikki oheislaitteet, hiiri, näppäimistö, jne., ja että ei workeither.
Kiitos jo etukäteen mitään apua ...... turhautuneita. Steve |
|
|
|||
|
|||
|
Ehkä se on vallan ongelma? Tällöin sinun tulee uusi PSU.
HTH |
|
|
|||
|
|||
|
Kuinka voit sanoa, jos se on vallan ongelma? Kaikki valot, puhallin jne. tulla se vain ei käynnisty.
|
|
|
|||
|
|||
|
Oletko tarkistanut, onko kiintolevy on aiheuttanut sininen näyttö?
Voi olla ajatus testata tietokoneen toinen vain varmistaa. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Haluatko kuulla mitään piippaa, kun kone kytketään virta?
|
|||
|
|||
|
Onko se sama emolevy?
Jos ei ole Windows XP ei käynnisty HDD: ltä. Sinun pitää käynnistää CD-rom ja suorittaa korjaus-toimintoa, jos aiot pitää alkuperäiset asetukset. Muuten paras tehdä uudet HD. Voi kyllä toinen asia. Jos käytössä on Windows XP: n OEM-versio, joka on mitä saat Dellin, sitten Microsoft ei aktivoida XP. Tämä johtuu siitä, että OEM Windows XP: n käyttöoikeussopimus sanoo, että asennusehdot uuden emolevyn kaltaista uusi kone! joka edellyttää voit ostaa toisen painoksen XP. Ainoa poikkeus on OEM XP on, onko sinussa sama emolevy. Katso Microsoftin verkkosivuilla lisätietoja. |