mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Computer niet meer opstarten

Reply

Thread Tools
Old 17 november 2007, 08:04
Nieuw Lid Fractie

Ik heb onlangs vervangen van het moederbord in mijn computer, een Dell Dimension E310, en zal zij niet opstarten. Op zoek naar hulp bij dit probleem. De foutcode kreeg ik net voor het blauwe scherm werd onderzocht en zo ongeveer alles wat ik gelezen zei vervanging moederbord die ik deed. Ik ga ervan uit dat het een goede vervanging, omdat ik rechtstreeks bij Dell. Een beetje meer achtergrond, de computer niet opstarten vóór o het moederbord vervangen worden. IHAVE genomen de secundaire SDRAM erop dat werkte niet, ik tookthe grafische kaart erop dat werkte niet, ik unplugged alle randapparatuur, Muis, toetsenbord, etc, en dat niet workeither.

Thanks in advance for any help ...... gefrustreerd.

Steve
Old 17 november 2007, 08:28
Lid Fractie

Misschien is het een vermogen probleem? In dat geval moet u een nieuwe PSU.

HTH
Old 17 nov 2007, 10:30
Nieuw Lid Fractie

Hoe kun je zien als het gaat om een power probleem? Alle lichten, de ventilator, enz kom op het net zal niet opstarten.
Old 21 november 2007, 15:26
Lid Fractie

Hebt u gecontroleerd om te zien of de harde schijf de oorzaak is van het blauwe scherm?

Kan een idee te testen op de computer met een ander een gewoon om er zeker van.
Old 21 november 2007, 17:45
Donor Groep

Hoor je een piept wanneer het apparaat is ingeschakeld?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 24 november 2007, 12:45
Nieuw Lid Fractie

Is het een identiek moederbord?

Indien niet Windows XP worden niet correct opstart vanaf de harde schijf. U moet opstarten vanaf de cd-rom en uitvoeren van de reparatie functie als je van plan bent om uw oorspronkelijke instellingen. Anders is het best te herformatteren HD.

Oh ja een ander punt. Als u een Windows XP OEM-versie die is wat u krijgt van Dell, dan zal Microsoft niet opnieuw XP. Dit komt omdat op de OEM-edities van Windows XP de licentie zegt dat montage van een nieuw moederbord is verwant aan een nieuwe machine! die vereist dat u voor de aankoop van een andere editie van XP. De enige uitzondering met OEM XP is geschikt als u een identiek moederbord. Zie de Microsoft-website voor meer info.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.