![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs vervangen van het moederbord in mijn computer, een Dell Dimension E310, en zal zij niet opstarten. Op zoek naar hulp bij dit probleem. De foutcode kreeg ik net voor het blauwe scherm werd onderzocht en zo ongeveer alles wat ik gelezen zei vervanging moederbord die ik deed. Ik ga ervan uit dat het een goede vervanging, omdat ik rechtstreeks bij Dell. Een beetje meer achtergrond, de computer niet opstarten vóór o het moederbord vervangen worden. IHAVE genomen de secundaire SDRAM erop dat werkte niet, ik tookthe grafische kaart erop dat werkte niet, ik unplugged alle randapparatuur, Muis, toetsenbord, etc, en dat niet workeither. Thanks in advance for any help ...... gefrustreerd. Steve |
|
| |||
| |||
| Misschien is het een vermogen probleem? In dat geval moet u een nieuwe PSU. HTH |
|
| |||
| |||
| Hoe kun je zien als het gaat om een power probleem? Alle lichten, de ventilator, enz kom op het net zal niet opstarten. |
|
| |||
| |||
| Hebt u gecontroleerd om te zien of de harde schijf de oorzaak is van het blauwe scherm? Kan een idee te testen op de computer met een ander een gewoon om er zeker van. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoor je een piept wanneer het apparaat is ingeschakeld?
| |||
| |||
| Is het een identiek moederbord? Indien niet Windows XP worden niet correct opstart vanaf de harde schijf. U moet opstarten vanaf de cd-rom en uitvoeren van de reparatie functie als je van plan bent om uw oorspronkelijke instellingen. Anders is het best te herformatteren HD. Oh ja een ander punt. Als u een Windows XP OEM-versie die is wat u krijgt van Dell, dan zal Microsoft niet opnieuw XP. Dit komt omdat op de OEM-edities van Windows XP de licentie zegt dat montage van een nieuw moederbord is verwant aan een nieuwe machine! die vereist dat u voor de aankoop van een andere editie van XP. De enige uitzondering met OEM XP is geschikt als u een identiek moederbord. Zie de Microsoft-website voor meer info. |