![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig byttet ut hovedkortet i maskinen min, en Dell Dimension E310, og det vil ikke starte på nytt. Trenger du hjelp med dette problemet. Feilkoden Jeg fikk rett før den blå skjermen ble undersøkt, og stort sett alt jeg leste, sa bytte hovedkort som jeg gjorde. Jeg antar det er en riktig erstatning fordi jeg bestilt direkte fra Dell. Litt mer bakgrunn maskinen ikke ville starte på nytt før o hovedkortet erstatning heller. Ihave tatt videregående SDRAM ut som ikke fungerte, jeg tookthe grafikkort ut som ikke fungerte, jeg trukket ut alle eksterne enheter, mus, tastatur, osv., og som ikke workeither. Takk på forhånd for hjelp ...... frustrert. Steve |
|
| |||
| |||
| Kanskje det er en strøm problem? I så tilfelle, må en ny PSU. HTH |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan du si om det er en strøm problem? Alle lysene, fan, osv. Kom det bare ikke starte på nytt. |
|
| |||
| |||
| Har du sjekket for å se om harddisken forårsaker blå skjerm? Kan være en idé å teste maskinen med en annen bare for å være sikker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hører du noen piper når maskinen er slått opp?
| |||
| |||
| Er det et identisk hovedkort? Hvis ikke Windows XP vil ikke ordentlig støvel opp fra HDD. Du må starte fra CD-ROM og kjøre reparere hvis du har tenkt å holde de opprinnelige innstillingene. Ellers best å formatere HD. Oh yes ett annet punkt. Hvis du kjører en Windows XP OEM-versjonen som er det du får fra Dell, så Microsoft vil ikke aktivere XP. Dette er fordi på OEM-utgaver av Windows XP-lisensen sier at montere et nytt hovedkort er beslektet til en ny maskin! som krever at du kjøper en ny utgave av XP. Det eneste unntaket med OEM XP hvis du passer en identisk hovedkort. Se Microsofts nettsted for mer info. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen ikke Boot opp: ( | TOA5T | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 04:16 |
| Min datamaskin vil ikke boot på alle | navnut | General Hardware Chat | 24 | 20nde sep 2008 04:01 |
| Kan ikke Boot Computer | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Datamaskinen ikke Boot | steve05 | Windows-operativsystemer | 4 | 8 januar 2008 12:40 |
| Datamaskinen vil ikke Boot | shramek23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 14 desember 2007 17:00 |
| Thread Tools | |
| |