![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok ostin äärimmäinen DDR2 667 MHz pc5400 (2x1024) ... myös pakkauksessa i got it sanoo DDR2 667 MHz pc5300 sijasta 5400 .... ja minun tietokone sanoo sen 533MHz ei 667 MHz ... nyt voisi ne Pack väärään sauvat tai on olemassa enemmän tech. asioita sen ..... minun tietokone setup olisi profiilissani kiitos avulla ... sen myös kaksi kanava muistiin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos se sanoo Packin sen jotain erilaista, mitä sinä oli tilannut, niin todennäköisimmin asia on se, että ne juuri lähettänyt sinulle väärä asia. Tarkista vastaanottamisesta nähdä mitä oli veloitettu, joten tiedän, millä perusteilla voit palauttaa sen. (Jos syytettiin varten 5300 malli sitten sinun täytyy vain sanoa, sinulla on väärä ja haluat vaihtaa, sinulta voidaan periä erityisen kuten ura sen tietokoneeseen. Jos peritään korkeampaa mallia, että te didnt saada voit palauttaa sen pyytää mitä olet maksanut: D)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile HAKU että tarroja on RAM tikkuja itse nähdä, mitä he sanovat, että he ovat, saattaa olla juuri väärä tarran pakkaus.
| |||
| |||
| että tarroja sanoa sen 667 MHz-muistin itse luulisin i täytyy lähettää heidät takaisin |
|
| |||
| |||
| Tämän olen tilannut http://www.tigerdirect.com/applicati...p?Sku=ULT40050 tämä on nyt minun muistikortille sanotaan 667 MHz http://images.tigerdirect.com/SkuIma...LT-40050-d.JPG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole oikeastaan siitä, että suuri deal anyway. Et huomautus kaikissa sovelluksissa. PC 5300 ja PC 5400 on periaatteessa sama asia - sen isompi asia on tunnustaa vähimmäismääräistä nopeus, ja jopa siitä, että jälleen kerran, ei tee liian paljon eroa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|