![]() |
|
| |||
| |||
| ok Ik kocht een Ultra DDR2 667MHz pc5400 (2x1024) ... op de verpakking i got it says it DDR2 667MHz PC5300 in plaats van 5400 .... en mijn computer zegt haar 533MHz niet 667MHz ... nu kunnen ze peloton de verkeerde sticks of zijn er meer tech. dingen over het ..... mijn computer installatie dient te worden in mijn profiel bedankt voor de hulp ... zijn ook dual-channel geheugen |
|
| |||
| |||
| als zij zegt dat op de verpakking zijn iets anders dan wat je dacht dat je had besteld, dan is de meest waarschijnlijke is dat ze net heeft je de verkeerde zaak. Controleer uw ontvangst om te zien wat u in rekening gebracht, zodat u weet op welke gronden kunt u retourneren. (Als u in rekening gebracht voor het 5300 model dan zul je alleen maar zeggen dat je hebt de verkeerde voor een en u wilt veranderen, kan er met name als u een sleuf, dat bij uw computer. Als u in rekening gebracht voor een groter model dat u didnt ontvangen dan kunt u het terug te vragen voor wat u hebt betaald voor: D)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer te kijken naar de stickers op de RAM-sticks zelf zien wat ze zeggen te zijn, kunnen zij hebben net de verkeerde sticker op de verpakking.
| |||
| |||
| de stickers zeggen haar 667 MHz voor het geheugen zelf Ik denk dat ik moet sturen ze terug |
|
| |||
| |||
| Dit is wat ik besteld http://www.tigerdirect.com/applicati...p?Sku=ULT40050 dit is wat er op mijn geheugenkaart staat 667MHz http://images.tigerdirect.com/SkuIma...LT-40050-d.JPG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet echt groot deal toch. Zal je niet in alle toepassingen. Pc 5300 en pc 5400 zijn in principe hetzelfde - het grote probleem is het herkennen van het op de lagere snelheid, en zelfs dat, nogmaals, zullen niet te veel van het verschil.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen | weedan_ash | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 Jan 2009 17:18 |
| Gekocht nieuw geval | robina80 | Cases & Power Supplies | 12 | 7 Dec 2008 12:53 |
| Kocht nieuwe ram | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 23e sep 2008 09:00 |
| Vraag over RAM ik net gekocht ... | Primal | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 20e sep 2008 18:22 |
| Ik kocht enkele SEO en werd disapointed | Jade | Web Design, Hosting & SEO | 18 | 21 okt 2006 09:52 |
| Thread Tools | |
| |