![]() |
|
| |||
| |||
| ok jag köpte en Ultra DDR2 667MHz pc5400 (2x1024) ... på förpackningen jag har står det DDR2 667MHz pc5300 istället för 5400 .... och min dator säger sitt 533MHz inte 667MHz ... nu kan de packa fel minnen eller finns det mer tekniska. saker om det ..... min dator setup bör enligt min profil tack för hjälpen ... det också Dual channel minne |
|
| |||
| |||
| om det står på förpackningen sin något annorlunda än vad du trodde att du hade beställt, så det mest troliga är att de bara skickat fel. Kontrollera ditt kvitto för att se vad du har betalt för, så du vet på vilka grunder du kan returnera den. (Om du har debiterats för 5300 modellen så du måste bara säga att du har fel och du vill ändra kan du debiteras särskilt när du slitsad den till din dator. Om du har debiterats för en större modell som du inte får så kan du lämna tillbaka den som ansöker om vad du betalat för: D) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att titta på klistermärken på RAM-minnen själva, se vad de säger att de är kanske de nyss lagt fel klistermärke på förpackningen.
| |||
| |||
| klistermärken säga sitt 667MHz på minnet självt Jag antar att jag måste skicka tillbaka dem |
|
| |||
| |||
| Detta är vad jag beställt http://www.tigerdirect.com/applicati...p?Sku=ULT40050 detta är vad som är på mitt minneskort det står 667MHz http://images.tigerdirect.com/SkuIma...LT-40050-d.JPG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är faktiskt inte så stor av itu ändå. Du kommer inte att märka i alla applikationer. PC 5300 och PC-5400 är i stort sett samma sak - den större frågan om erkännande av det i lägre hastighet, och även att, återigen, inte kommer att göra för mycket av en skillnad.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|