![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi folks. I'm running Core2Duo joissa on 1 gigatavu RAM-muistia. Haluan päivittää 2GB, mutta olen varma, mitä saat. Minulla on 4 paikkaa niin mielestäni sen parhaansa 4x512mb lohkoja. Olen nyt saanut DDR2 PC2-4300 (266MHz). On 266MHz hidas? Olisin parempi purkaa ja saada 500 + MHz? Vai pitäisikö minun vain ottelun mitä minulla on? Neuvoja olisi arvostettu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, sinun olisi parempi päästä toinen vastaa 1GB suorittaa kahden kanavan nykyinen 1GB.
Sitten tulevaisuudessa sinulla on vielä 2 käyttämätöntä lähtö tarvittaessa. Go-to http://www.crucial.com/ ja järjestelmän toiminnan skannerin selvittää mitä muistia koneessa on nyt ja ostaa vastaavasti. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Kiitos nopeasti vastauksia. En usko, että minun oli hyvin selkeä, minulla on 4 kpl ja on 2x 512MB. Ongelmana näyttää olevan, että mitä enemmän saan selville, sitä enemmän olen sitä mieltä olen ollut toimitettu todella hitaasti RAM, kun ostin tietokoneen. Jos minulla oli mennä 2 GB nyt, mikä olisi paras hoitaa? |
|
| |||
| |||
| Tarvitse tietää emolevyn merkin / mallin neuvoa mitä RAM mahtuu. |
|
| |||
| |||
| Emolevy on EVGA 122-CK-NF68. Tämä on mitä se järjestelmä tarkistaa sanoo, mutta todellinen hallituksen on nVidia leimataan (vielä NF68). Toivottavasti tässä on järkeä. |
|
| |||
| |||
| Muisti 4 x 240-pin DIMM Dual Channel DDR2 Enintään 8 Gt: n DDR2 533/667/800/1200MHz SLI-Ready-muisti Että pois niiden verkkosivuilla. Voit periaatteessa sovi DDR2 RAM nopeudet edellä upto 8GB. |
|
| |||
| |||
| THanks Dave. Vain selventää. 2 lohkot 512 Minulla on tällä hetkellä vain 266MHz. Olisin parempi (mielestänne) päästä eroon ja ostaa nopeammin MHz, jos halutaan maksimoida suorituskyky? |
|
| |||
| |||
| Jos ostat 2 Fast 1GB tikkuja ja lisää ne sinulla 3GB, mutta ne näytetään vain yhtä nopeasti kuin nykyinen RAM. Olisin luultavasti vain lisätä kaksi 1 Gt sauvat, jotka vastaavat nykyisiä, 3GB RAM milloin tahansa nopeus on paljon. |
|
| |||
| |||
| Riippuen budjetin ja emolevyn minun tekisi mieli poistaa nykyiset RAM ja korvata sen kokonaan. Voit saada 2GB (2x1GB) Corsair RAM-ajoa 800Mhz noin £ 100, joskus vähemmän. Lisääntyessä muistiin ja kellotaajuus saat varmasti huomaat eron yli nykyiset asetukset. Minäkin hankkia se harmittaa mutta kun ostat "top spec" pc, vain huomatakseen, että ne ovat skimped siitä RAM edessä. |