![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Folks. Ik ben het runnen van een Core2Duo met 1GB RAM. Ik wil upgraden naar 2GB, maar ik ben niet zeker wat te krijgen. Ik heb 4 slots dus denk zijn best te krijgen 4x512MB blokken. Ik heb op dit moment heb DDR2 PC2-4300 (266MHz). Is 266MHz traag? Zou ik beter afladen & 500 + mhz krijgen? Of moet ik gewoon overeenkomen met wat ik heb? Elk advies zou worden gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, je zou beter zijn om een andere bijpassende 1GB aan dual channel met uw huidige 1GB lopen.
Toen in de toekomst je nog 2 reserve slots indien nodig. Go-to http://www.crucial.com/ en start het systeem scanner om te ontdekken wat RAM u op dit moment en de aankoop dienovereenkomstig. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de snelle reacties. Ik denk niet dat ik was heel duidelijk, ik heb 4 slots en heb 2x 512mb. Het probleem lijkt te zijn dat hoe meer ik te weten komen, hoe meer ik denk dat ik werd geleverd erg langzaam RAM toen ik hem kocht de pc. Als ik zou gaan voor 2 gb nu wat zou de best presterende worden? |
|
| |||
| |||
| Need to know uw moederbord merk / model wat RAM u past adviseren. |
|
| |||
| |||
| Het moederbord is EVGA 122-CK-NF68. Dit is wat het zegt dat het systeem te controleren, maar het eigenlijke bord is nVidia gestempeld (nog NF68). Hope this makes sense. |
|
| |||
| |||
| Geheugen 4 x 240-pin DIMM sockets Dual Channel DDR2 Maximaal 8GB DDR2 533/667/800/1200MHz SLI-Ready geheugen Thats uit hun website. U kunt in principe past DDR2 RAM van de snelheden van meer dan tot 8GB. |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave. Gewoon om te verduidelijken. De 2 blokken van 512MB Ik heb op dit moment zijn slechts 266MHz. Zou ik beter (in uw mening) af te raken en kopen sneller mhz als ik wil om de prestaties te maximaliseren? |
|
| |||
| |||
| Als u koopt 2 fast 1GB sticks en voeg ze toe heb je 3GB, maar ze zullen alleen zo snel als uw huidige RAM-geheugen. Ik had waarschijnlijk gewoon voeg twee 1 GB sticks die overeenkomen met uw huidige, 3GB RAM bij elke snelheid is genoeg. |
|
| |||
| |||
| Afhankelijk van uw budget en moederbord ik zou de verleiding komen om de bestaande RAM-geheugen te verwijderen en te vervangen helemaal. U kunt 2GB (2x1GB) Corsair RAM-geheugen dat loopt op 800Mhz voor ongeveer 100 pond, soms minder. Met de toename in het geheugen en de kloksnelheid u zeker zult het verschil ten opzichte van uw huidige setup. Ook ik vind het al vervelend als je een 'top spec' PC te kopen, alleen te vinden dat zij hebben beknibbeld op de RAM-front. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im een beetje in de war | nay27uk | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 11 oktober 2009 13:35 |
| Confused newbie! | CAZ | Introduceer jezelf hier | 6 | 20 nov 2008 12:25 |
| Lil beetje verward over deze zaak. | Carl | Cases & Power Supplies | 4 | 28 jun 2008 04:37 |
| Im echt in de war | NeedHelpPls | Algemeen Hardware Chat | 3 | 27 Jan 2008 21:12 |
| Echt Confused | Xeon | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 14 nov 2007 14:13 |
| Thread Tools | |
| |