![]() |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Jeg har faktisk ikke haft en chance for at se gennem dem rigtigt endnu, men dette er her for alle andre, der er interesserede, og til at drøfte det. Du kan også Digg denne her. Mit system: Første OC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dugg, god post, til alle de anmeldelser, pænt konsolideres.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Så virkelig i7's er blot ordentlig quad cores?
Jeg læste en artikel for et par år siden, hvordan Intel sagde de vidste, at GHz kamp vil føre ikke hvor, og at de allerede ved, at flere kerner kan ikke fortsætte evigt, og de udvikler noget helt andet ... men det kommer. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
|
|||
|
|||
|
Jamen det er meget forskellige, det fjerner FSB og erstatter det med noget lignende, hvad AMD bruger også hukommelsen kontrolenheden er i CPU, blandt andre ting.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yeah, Quickpath + integreret memory controller + native quad kerne + hyperthreading. Jeg er stadig optimistisk, det vil give en del af ydeevne stiger ned linjen, men lige nu er det ikke det værd.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Yea, det er den sidste af L2 cache, men den fornyede jeg så sagde, at de tænker mere cache vil blive Brough den med 32nm telefonbase.
|
|
|
|||
|
|||
|
Så skal jeg købe det? I alle klar indsamle penge, men jeg er ikke sikker på, at hvis er det udbetales til at ændre min rigg? Og hvad x58 bundkort ville være suite for at bæst (jeg foretrækker ASUS)?
Jeg har brug for nogle rådgive om dette. Tak. |
|
|
|||
|
|||
|
Af den måde, min rigg er:
Asus krigsstien Extreme Bundkort - Intel X48, Socket 775 Intel Core 2 Extreme QX9770 45nm, OC 4.30GHz, 12MB Cache, Ultra ChillTech CPU køler 2x Diamond Radeon HD 4870X2 XOC 2GB GDDR5 krydsild 2x Corsair Dual Channel 2048MB DDR3 2000MHz Memory (4 GB) med Thermaltake cyclo Clear Memory Cooler EPU Ultra X3 1000W ULT40311 PC sag NZXT Lexa Black x4 fans 3x WD VelociRaptor 300GB Harddisk WD3000HLFS, 10K RPM, 16MB Cache (900GB) Seagate Barracuda 7200.10 750 GB Hård Pioneer BDR-202BK Blu-ray Disc Writer Pioneer DVD-RW 216D, SATA Black Cyberpower CPS1500AVR Rack 950 Watt UPS Acer H243Hbmid 24 "Full HD LCD-skærm - 2ms 40000:1 Dynamic |