![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
En ole itse ehtinyt käydä läpi niitä vielä, mutta tämä on täällä kaikki muutkin, että on kiinnostunut, ja keskustella siitä. Voit myös Digg tämän tässä. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dugg, hyvä postitse kaikki arviot mukavasti konsolidoitava.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten oikeastaan i7: n on juuri oikea quad sydämiä?
Luin artikkelin muutama vuosi sitten miten Intel sanoi heidän tienneen GHz taistelu johtaisi ole missä ja että he jo tietävät, että useita sydämiä ei voi jatkua ikuisesti ja ne kehittää jotain täysin erilaista ... vielä tämä tulee pitkin. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| No tämä on hyvin erilainen, se poistaa FSB ja korvataan se jotain vastaavaa, mitä AMD käyttää myös muistin ohjain on suorittimen, muun muassa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, Quickpath + integroitu muistia Controller + native quad ydin + hyperthreading. Olen edelleen optimistinen it'll antaa melkoisesti suorituskyky kasvaa tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä se ei ole sen arvoinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kyllä, se on viimeinen L2 välimuisti, mutta tarkastelun Näin sanoi he ajattelevat enemmän välimuisti on Brough sen kanssa 32nm kutistumista. |
|
| |||
| |||
| Joten minun pitäisi ostaa? Olen kaikki valmiina kerätä rahaa, mutta en ole varma, onko se maksetaan vaihtaa Rigg? Ja mitä x58 emolevy olisi sarja että peto (mieluummin ASUS)? Tarvitsen joitakin neuvoja tähän. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Muuten, minun Rigg on: Asus Rampage Extreme Emolevy - Intel X48, Socket 775 Intel Core 2 Extreme QX9770 45nm, OC 4.30GHz, 12MB Cache, Ultra ChillTech CPU cooler 2x Diamond Radeon HD 4870X2 XOC 2GB GDDR5 ristituleen 2x Corsair Dual Channel 2048MB DDR3 2000MHz Muisti (4GB) kanssa Thermaltake Pyöräilyn Vapaa Memory Cooler EPU Ultra X3 1000W ULT40311 PC tapauksessa NZXT Lexa Black x4 PUHALTIMIEN 3x WD VelociRaptor 300 Gt Hard Drive WD3000HLFS, 10K RPM, 16MB Cache (900GB) Seagate Barracuda 7200.10 750GB Kova Pioneer BDR-202BK Blu-ray Disc Writer Pioneer DVD-RW-216d, SATA Black Cyberpower CPS1500AVR Rackmount 950 Watt UPS Acer H243Hbmid 24 "Full HD LCD Monitor - 2ms 40000:1 Dynamic |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 29 elokuu 2009 09:31 |
| Core 2 Duo-tai Quad ydin graafisen suunnittelun työtä | metalface | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 28. toukokuuta 2009 10:58 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 2. Maaliskuu 2009 23:00 |
| Korkea Single Core, Ala Dual Core | mykul | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 16th Feb 2008 13:28 |
| Dual Core Vs Quad Core-prosessorit? | ong_1988 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 18th Mar 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |