![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik heb niet echt een kans om te kijken via hen nog goed, maar dit is hier voor iedereen die geïnteresseerd is, en te bespreken. U kunt ook Digg dit hier. Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dugg, goede post, alle beoordelingen netjes geconsolideerd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus echt de i7's zijn gewoon goede quad-cores?
Ik las een artikel van een paar jaar geleden hoe Intel zei ze wisten het GHz strijd zou leiden niet waar en dat ze al weten dat meerdere cores kan niet eeuwig doorgaan en het ontwikkelen van iets totaal anders ... maar dit komt langs. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Nou dit is heel anders, het verwijdert FSB en te vervangen door iets wat lijkt op wat AMD gebruikt, ook het geheugen controller in de CPU, onder andere dingen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, Quickpath + geïntegreerde geheugen controller + native quad core + hyperthreading. Ik ben nog steeds optimistisch dat we bieden nogal wat prestaties verhoogt de lijn, maar nu is het niet waard.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, het is de laatste van de L2-cache, maar de review zag ik dat ze denken meer cache zal brough met de 32nm krimpen. |
|
| |||
| |||
| Dus moet ik het kopen? Ik verzamel al gereed geld, maar ik ben niet zeker of is het betaald naar mijn Rigg? En wat x58 moederbord zou suite voor dat beest (Ik geef de voorkeur ASUS)? Ik moet enkele adviseren op dit punt. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| By the way, mijn Rigg is: Asus Rampage Extreme Moederbord - Intel X48, Socket 775 Intel Core 2 Extreme QX9770 45nm, OC 4.30GHz, 12MB cache, Ultra ChillTech CPU-koeler 2x Diamond Radeon HD 4870X2 XOC 2GB GDDR5 CrossFire 2x Corsair 2048MB Dual Channel DDR3 2000MHz Memory (4GB) met Thermaltake Cyclo Wissen Memory Cooler EPU Ultra X3 1000W ULT40311 PC-zaak NZXT Lexa Black x4 FANS 3x WD Velociraptor 300GB Hard Drive WD3000HLFS, 10K RPM, 16MB Cache (900GB) Seagate Barracuda 7200.10 750GB Hard Pioneer BDR-202BK Blu-ray Disc Writer Pioneer DVD-RW-216D, SATA Black CyberPower CPS1500AVR Rackmount 950 Watt UPS Acer H243Hbmid 24 "Full HD LCD Monitor - 2ms 40000:1 Dynamische |