![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg talte med min kammerat, da han kom rundt, og han sagde den nye i7's dont have en FSB og im gerne yeah hver CPU har en FSB, whos korrekt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De dont.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de ikke, jeg synes det er primært på grund af CPU nu har en indbygget hukommelse controller, snarere end hukommelsen controller er en separat chip på bundkortet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quickpath træder i stedet for FSB.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yeah, de har en integreret memory controller, så der ikke er behov for en FSB men dont bekymre kan du stadig overclock. |
|
| |||
| |||
| mennesker siger, "men du kan stadig overclock CPU, hvorfor wouldnt du beable til??? også AMD dont bruge FSB gøre de de bruger HT og de har været i gang Har jeg ret, også hvad betyder FSB gøre, er det Communicator mellem CPU-PCI-kort og hukommelse i bekræftende fald isnt, at en god ting |
|
| |||
| |||
| overclocking er stadig muligt, bare på en anden måde. AMD har ikke FSB i den seneste Phenom-processorer, er dette rigtigt, men forarbejdningsvirksomhederne sutte. Hyper Transport kan læses op på Wikipedia. FSB er Sideairbags bus, forvalter hukommelse sendt til forarbejdningsvirksomheden eller noget i den retning .. |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg sværger min AMD Athlon X2 bruger HT såvel ikke FSB |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
De er ikke for langt bag i7
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Core 2 duo eller quad kerne for grafisk design arbejde | metalface | CPU, bundkort og RAM | 3 | 28. maj 2009 10:58 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørgsmål ... | ibex_57 | CPU, bundkort og RAM | 13 | 5 oktober 2008 04:34 |
| Højere Single Core, Basse Dual Core | mykul | CPU, bundkort og RAM | 7 | 16 februar 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |