![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Puhuinkin minun perämies, kun hän tuli, ja hän sanoi, että uusi i7 n dont on FSB ja im kuten joo joka CPU on FSB, whos oikein? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He dont.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ne eivät ole, mielestäni on lähinnä suorittimen on nyt rakennettu muistin ohjain, eikä muistia valvoja on erillinen riidanhaluinen emolevyn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quickpath vie paikkaa, FSB.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| joo ne on integroitu muistia valvoja joten ei ole mitään tarvetta perustaa FSB mutta dont hätää voit silti overclock. |
|
| |||
| |||
| ihmiset sanovat ", mutta voit silti overclock suorittimen, miksi wouldnt olet beable on? myös AMD dont käyttää FSB he he käyttävät HT ja heillä on ollut joskus olen oikeassa, myös mitä FSB tehdä, on se, että kommunikaattori välillä CPU pci kortteja ja muistia, jos niin isnt, että hyvä asia |
|
| |||
| |||
| overclocking on yhä mahdollista, vain eri tavalla. AMD ei ole FSB että uusimman Phenom-prosessorit, tämä on totta, mutta jalostajien surkea. Hyper Liikenne voidaan lukea vuoteen Wikipediasta. FSB on etupuolelle linja-auto, hoitaa muisti lähetettiin jalostaja tai jotain tähän suuntaan .. |
|
| |||
| |||
| ei Vannon minun AMD Athlon x2 käyttää HT samoin ei FSB |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Ne eivät ole liian kaukana jäljessä i7
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|