![]() |
|
| |||
| |||
| Ik was in gesprek met mijn mate toen hij rond en hij zei dat de nieuwe i7's dont hebben een FSB en im graag ja elke cpu heeft een FSB, whos correct? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zij dont.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ze niet, ik denk dat het vooral te wijten aan de CPU heeft nu een ingebouwde geheugen controller, in plaats van de geheugen-controller wordt een aparte chip op het moederbord.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quickpath neemt de plaats van de FSB.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ja ze hebben een geïntegreerde geheugen controller is dus niet nodig voor een FSB maar dont zorg kunt u nog steeds overklokken. |
|
| |||
| |||
| mensen zeggen "maar je kunt nog overklokken van de cpu, waarom wouldnt u beable aan? ook AMD dont FSB gebruiken ze ze gebruiken HT en ze zijn voor ergens ben ik rechts, ook wat doet FSB doen, is het de communicator tussen de CPU-PCI-kaarten en geheugen zo ja isnt dat een goede zaak |
|
| |||
| |||
| overklokken is nog steeds mogelijk, alleen op een andere manier. AMD heeft geen FSB in de nieuwste Phenom-processors, is dit waar, maar de verwerkers zuigen. Hyper Transport kan worden gelezen op op Wikipedia. FSB is front side bus, beheert het geheugen gestuurd naar de processor of iets in die richting .. |
|
| |||
| |||
| Nee, ik zweer dat mijn AMD Athlon x2 gebruikt HT ook niet FSB |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ze zijn niet al te ver achter de i7
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Core 2 Duo of quad core voor grafisch ontwerp | metalface | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 mei 2009 10:58 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| Dual Core vs Quad Core - en andere vragen ... | ibex_57 | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Hoger Single Core, Neder Dual Core | mykul | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 feb 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |