![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg snakket til min kompis da han kom runde og han sa at den nye i7 er dont har en FSB og im like yeah hver CPU har en FSB, whos riktige? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De dont.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de ikke tror jeg det er grunn til CPU har nå et innebygd minne kontrolleren, snarere enn minnet kontrolleren som en egen brikke på hovedkortet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Quickpath tar plass i FSB.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ja de har et integrert minne kontrolleren slik at det ikke er behov for en fsb men dont bekymre kan du fortsatt overclock. |
|
| |||
| |||
| folk sier "men du kan fortsatt overclock CPU, hvorfor wouldnt du beable til?? også AMD dont bruk FSB gjøre de de bruker HT og de har vært på en gang jeg rett, også hva gjelder FSB gjøre er det kommunikator mellom CPU-PCI-kort og minne om det isnt at en god ting |
|
| |||
| |||
| overclocking fortsatt er mulig, bare på en annen måte. AMD har ikke FSB i siste Phenom-prosessorer, dette er sant, men prosessorer suger. Hyper Transport kan leses opp på Wikipedia. FSB er front side bus, styrer minnet sendt inn i prosessoren eller noe langs de linjene .. |
|
| |||
| |||
| no Jeg sverger min AMD Athlon X2 bruker HT så vel ikke fsb |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
De er ikke for langt bak i7
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Core 2 Duo eller Quad Core for grafisk design arbeid | metalface | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 28 mai 2009 10:58 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Dual Core vs Quad Core - og andre spørsmål ... | ibex_57 | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 5 okt 2008 04:34 |
| Høyere Single Core, Lower Dual Core | mykul | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 16 februar 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |