![]() |
|
| |||
| |||
| Så im arbejder på en venners pc, ive forsøgte at få adgang til bios men det fryse helt, og jeg har for at slå det af med strømforsyning skifte. og nu den kører, men det plejer viser noget om moniter sin blot runing ive forsøgt at rydde FMO'er men intet kan nogen hjælpe mig pliz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er computeren starte op?
| |||
| |||
| og dens runing, ventilator og everthing er endnu i cant se en ting, forsøgte at ændre moniters tog hardrive cd-drev og ingenting dets en SOYO Bundkort 478 SY-P4VGM v1.0 temmelig gamle og en Celeron proc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en indbygget grafikkort eller en dedikeret en?
| |||
| |||
| Det kunne være en strømforsyning problemet, har du fået en anden PSU kan du prøve på din pc? |
|
| |||
| |||
| integrerede grafer men forsøgte vid kortet, prøvet 4 forskellige strømforsyning. Sidste gang jeg forsøgte at Acess BIOS, og det frøs var nødt til at lukke den ud efter, at det gjorde ikke efter mere. dårligt mobo måske? |
|
| |||
| |||
| Og du sagde, du har forsøgt at fjerne CMOS? Hvis jeg var dig, jeg vil prøve det igen, skal du afmontere den effekt, skal du fjerne batteriet og lade det over natten, for blot at sørge for, så prøv det igen i morgen. |