![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten im kehittämässä friends st, ive yrittänyt käyttää bios mutta jäätyä täysin ja i on puolestaan se yhdessä virtalähteen kytkin. ja nyt se toimii, mutta se tapana osoittaa mitään annetun moniter sen vain runing ive yrittänyt tyhjentää CMOS, mutta mitään ei voi joku auttaa minua pliz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietokoneen käynnistyä?
| |||
| |||
| hyvin sen runing, puhallin ja everthing ovat vielä i cant nähdä asia, yrittänyt muuttaa moniters pääsi vauhtiin hardrive cd asema ja mitään A SOYO emolevy 478 SY-P4VGM V1.0 melko vanhoja ja Celeron proc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se rakennettiin näytönohjain tai omistettu yksi?
| |||
| |||
| Se voisi olla virtalähde ongelma, sinulla on toinen PSU voit kokeilla omalla PC: llä? |
|
| |||
| |||
| integroitu Graafit mutta yritti vid kortin yrittänyt 4 eri virtalähde. viimeinen kerta, kun olen yrittänyt acess bios ja se jäädytti oli sammuttaa sen jälkeen, että se didnt post enää. huono mobo ehkä? |
|
| |||
| |||
| Ja te sanoitte olet yrittänyt clearing CMOS? Jos olin sinun, haluan yrittää tätä uudelleen, irrota virta, poista akku ja jätä se yö, vain varmistaa sitten kokeilla sitä uudelleen aamulla. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Intenso (4GB) USB Drive Corrupted! | mainoksia | Drives & Removable Media | 10 | 7. Aug 2009 02:04 |
| Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus | Bubba | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 7. Huhtikuu 2009 15:33 |
| Corrupted Data? | Coolyxxx | Drives & Removable Media | 15 | 6. joulukuu 2008 20:12 |
| Corrupted registy avaimet? | blubla | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 11. marraskuu 2008 20:29 |
| Vioittunut tiedosto ... | pandahead | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 8. Lokakuu 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |