![]() |
|
| |||
| |||
| Dus im vrienden werken op een pc, ive geprobeerd toegang te krijgen tot de bios, maar het bevriezen compleet en ik heb om te zetten van de stroomvoorziening schakelaar. en nu loopt, maar het wont show iets over de moniter haar net runing ive geprobeerd om de CMOS maar niets kan iemand me helpen pliz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft de computer opstart?
| |||
| |||
| goed zijn runing, de ventilator en alles op nog i cant een ding, probeerde te veranderen moniters nam af hardrive cd-station en niets haar een 478 Motherboard SOYO SY-P4VGM V1.0 mooie oude en een Celeron proc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het een ingebouwde grafische kaart of een speciale one?
| |||
| |||
| Het kan een voeding probleem is, heb je een andere PSU je kunt proberen in uw pc? |
|
| |||
| |||
| geïntegreerde grafieken maar probeerde vid kaart, probeerden 4 verschillende stroomaansluiting. laatste keer dat ik probeerde te acess de bios en het bevroor moest shut it off na dat zij didnt post meer. slechte mobo misschien? |
|
| |||
| |||
| En je zei dat je hebt geprobeerd clearing de CMOS? Als ik jou was, zou ik dit proberen weer, haal de macht, verwijder dan de batterij en laat een nacht, alleen om er zeker van, dan probeer het opnieuw in de ochtend. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intenso (4GB) USB Drive BESCHADIGDE! | advertenties | Drives & Removable Media | 10 | De 7 augustus 2009 02:04 |
| Mijn BIOS crashte? - Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 7 april 2009 15:33 |
| Beschadigde gegevens? | Coolyxxx | Drives & Removable Media | 15 | 6 dec 2008 20:12 |
| Beschadigd registy sleutels? | blubla | Windows besturingssystemen | 8 | 11 nov 2008 20:29 |
| Beschadigd bestand ... | pandahead | Windows besturingssystemen | 2 | 8 okt 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |