![]() |
|
| |||
| |||
| Så im med et venner PC, Ive prøvde å få tilgang til bios men det fryser helt og jeg må slå den av med strømforsyningen bryteren. og nå kjøres det wont viser noe på moniter dens bare runing Ive forsøkt å tømme CMOS men ingenting kan noen hjelpe meg pliz |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har datamaskinen starte på nytt?
| |||
| |||
| Brønnen sin runing, ventilatoren og everthing er ennå i skrånende se en ting, har forsøkt å endre moniters dro hardrive cd stasjon og ingenting sin en SOYO Hovedkort 478 SY-P4VGM v1.0 ganske gammel og en Celeron proc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en innebygd grafikk-kort eller en dedikert en?
| |||
| |||
| Det kan være en strømforsyning problemet, har du fått en annen PSU du kan prøve på PC-en din? |
|
| |||
| |||
| integrert grafer men prøvde vid kort, prøvde 4 forskjellige strømforsyning. sist gang jeg prøvde å acess BIOSen og frøs måtte stenge den av etter at det didnt post lenger. dårlig mobo kanskje? |
|
| |||
| |||
| Og du sa du har forsøkt å tømme CMOS? Hvis jeg var deg, ville jeg prøve dette igjen, trekk ut strømmen, ta ut batteriet og lar den stå over natta, bare for å være sikker, og deretter prøve på det igjen i morgen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| INTENSO (4GB) USB Drive ødelagt! | annonser | Drivere og flyttbare medier | 10 | 7 august 2009 02:04 |
| Min BIOS krasjet? - Min BIOS er nå satt på alle forhåndsprogrammerte | Bubba | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| Skadet Data? | Coolyxxx | Drivere og flyttbare medier | 15 | 6 desember 2008 20:12 |
| Skadet registy nøklene? | blubla | Windows-operativsystemer | 8 | 11 nov 2008 20:29 |
| Skadet fil ... | pandahead | Windows-operativsystemer | 2 | 8 oktober 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |