![]() |
|
| |||
| |||
| hej! Jeg vil købe en ny hukommelse, men hvad er den bedste Cosair 4 GB 800 MHz .. eller Cosair Dominator 1066 MHz 2 GB? THX:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mener det virkelig, afhænger af, hvad apps og operativsystem du bruger. Hvis Vista Jeg vil gå med 4GB men hvis XP Jeg ville formentlig gå med 2
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vælge 4GB mulighed.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | rayy | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Hvad hukommelse er bedre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | CPU, bundkort og RAM | 2 | 26 november 2008 12:54 |
| Corsair eller OCZ | Thunderer | CPU, bundkort og RAM | 3 | 8 december 2007 10:41 |
| Corsair eller OCZ hukommelse? | skinnyman9000 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 10 august 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |