![]() |
|
| |||
| |||
| hei! Jeg skal kjøpe et nytt minne men hva er den beste Cosair 4 GB 800 MHz .. eller Cosair Dominator 1066 MHz 2 GB? THX:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror det er egentlig avhengig av hvilke programmer og operativsystem du bruker. Hvis Vista ville jeg gå med 4GB, men hvis XP ville jeg sannsynligvis gå med 2
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil velge 4GB alternativet.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 6GB Corsair Dominator GT kit | Rayy | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Hva minnet er bedre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 26 nov 2008 12:54 |
| Corsair og OCZ | Thunderer | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 8 desember 2007 10:41 |
| Corsair og OCZ minne? | skinnyman9000 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 10 august 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |