![]() |
|
| |||
| |||
| hej! Jag ska köpa ett nytt minne, men vad är det bästa Cosair 4 GB 800 MHz .. eller Cosair Dominator 1066 MHz 2 GB? THX:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att det beror på vilka program och operativsystem du använder. Om Vista skulle jag gå med 4GB men om XP skulle jag förmodligen gå med 2
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle välja 4GB alternativ.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | rayy | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Redovisat Memory matchar inte Mängd Installed Memory | weedan_ash | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 13 januari 2009 17:18 |
| Vilket minne är bättre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 26 november 2008 12:54 |
| Corsair eller OCZ | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 8 december 2007 10:41 |
| Corsair eller OCZ minne? | skinnyman9000 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 10 august 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |