vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Corsair tai OCZ

Reply

Thread Tools
Old 8 joulukuu 2007, 00:20
Jäsen

Niin, olen kuullut paljon asioita molemmat, että edellä mainitut tuotemerkit (eli Corsair & OCZ), joten haluaisin tietää, mitä kumpikin on paras kierroksen osalta DDR2 & DDR3 koska en ole varma, mitä olen aikoo ostaa tarkasti.

Tietoa Corsair Olen hyvin kiinnostunut tästä Dominator 1066MHz DDR2 vaikka siitä OCZ noin Platinum 1800MHz ja 1066MHz. Siten mielipiteitä tästä olisi paljon appriciated.

Vielä viimeinen asia. Olen etsinyt Web ja todettu, että tietyt ihmiset ovat ongelmia saada totesi RAM nopeuksilla. Eikö nopeus näytetään valintaruutu on nopeus voit saada, tai sinulla on lisätä se, että BIOS?
Old 8 joulukuu 2007, 10:14
Rahoittajien ryhmän

yksi asia etsiä ostaessaan ram on latenssi, tämä on 4-numerot, jotka determin kuinka nopeasti ram toimii, sitä alhaisempi numerot sitä nopeammin ram. esimerkiksi minun DDR 800 ram on latencies on 4-4-4-12, joka on hyvä DDR 800, koska ne yleensä toimimaan 5-5-5-15.

koskevan ram nopeudet ovat allways painettava ruutuun numero on, mitä ne ovat mitoitettu mutta voidaan yleensä Kokonaispistemäärä hieman mutta renember se on hyvä idea hankkia ram, joiden lämmönvaihtopinta levitin jos aiot overclock se .

kuin tuotemerkin, OCZ paremmin Overclockers mutta jos does overclocking mennä varten Corsair.
Old 8 joulukuu 2007, 10:39
Rahoittajien ryhmän

Just säästää sekavuus, että ajoitus Spencer2004 viittaa ovat DDR2-muistia. (Tiedän sanoitte DDR800 spencer mutta vain jos on väärinkäsitys).
Myös sinä yli todennäköisesti muuttaa nopeus BIOSissa 1066 kuin oletusarvo on asetettu 800.
Mitä DDR3 unohtaa sitä jonkin aikaa, ellei haluat saada repäisi pois.
Haluaisin myös lisätä, että OCZ ainakin minulle ovat antaneet erittäin asiakastukea, ne ovat hyväksyneet RMAs minulta 3 kertaa ei hassles (tätä voidaan pitää hyvä vai huono asia, joka minun guess.lol)

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 8 joulukuu 2007, 10:41
Rahoittajien ryhmän

Olen ostanut joukon DDR OCZ sauvat ja he saapuivat kuollut, sai RMA LAJITTELE melko nopeasti kuitenkin, sitten päivitetään parin DDR2 Corsair sauvat (minun uusi rig) ja he ovat olleet poikkeukselliset.

Ne ovat 2 x 1GB nettoutetusta pari XMS2 PC6400 CL4 sauvat

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.