![]() |
|
| |||
| |||
| Dus, ik heb veel dingen gehoord over zowel van de hierboven genoemde merken (dwz Corsair en OCZ) en dus zou ik graag willen weten welke van de twee is het beste een ronde met betrekking tot DDR2 en DDR3 als weet niet wat ik ben gaat precies kopen. Over de Corsair Ik ben erg geïnteresseerd in de Dominator 1066MHz DDR2, terwijl over de OCZ Platinum over 1800MHz en 1066MHz. Zo eventuele adviezen over dit zou veel gewaardeerd. Een laatste ding. Ik heb gezocht op het web en ontdekte dat bepaalde mensen hebben problemen om de beoogde RAM-snelheden te verkrijgen. Niet de snelheid die op de doos is de snelheid die u zou krijgen, of dat u zou hebben te verhogen tot dat van de BIOS? |
|
| |||
| |||
| een ding om te kijken bij het kopen van ram is de latency, dit is 4 nummers die elemen hoe snel de ram werkt, hoe lager de getallen, hoe sneller de ram. bijvoorbeeld mijn DDR 800 ram heeft de latencies van 4-4-4-12 dat is goed voor DDR 800 als ze gewoonlijk werken op 5-5-5-15. als voor de ram snelheden ze zijn altijd vermeld op de doos, het aantal is wat ze zijn gespecificeerd voor, maar kan meestal worden overclocked renember een beetje, maar het is een goed idee om wat ram kopen met een warmte-strooier als u van plan bent om te overklokken . als voor het merk, OCZ beter overklokkers, maar als je Arent overklokken gaan voor de Corsair. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gewoon opslaan verwarring de tijden Spencer2004 verwijst naar zijn voor DDR2-geheugen. (Ik weet dat je zei DDR800 Spencer, maar voor het geval er sprake is van een misverstand).
Ook u zal meer dan waarschijnlijk moeten de snelheid in het BIOS te wijzigen tot 1066 als de standaard zal worden vastgesteld op 800. Zoals voor DDR3 vergeet het voor een tijdje, tenzij u het leuk om opgelicht. Ik zou ook graag aan toevoegen dat OCZ althans voor mij hebben gegeven geweldige klantenondersteuning, hebben zij aanvaard RMAs van mij 3 keer zonder gedoe (dit kan gezien worden als een goed of slecht dat ik guess.lol) Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kocht een set van OCZ DDR-sticks en kwamen ze dood, kreeg de RMA vrij snel al gesorteerd, vervolgens opgewaardeerd tot een paar Corsair DDR2-sticks (met mijn nieuwe tuigage) en ze hebben uitzonderlijk. Ze zijn de 2 x 1GB matched pair XMS2 PC6400 CL4 sticks
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | Rayy | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Corsair Dominator geheugen? | PSR | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 nov 2008 11:32 |
| Iedereen weet alles over de Corsair HX1000W? | thingie2 | Cases & Power Supplies | 6 | 16 apr 2008 11:48 |
| Corsair DHX boot probleem | 250rod120 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 14 Jan 2008 23:11 |
| Corsair en OCZ geheugen? | skinnyman9000 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 10 aug 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |