![]() |
|
| |||
| |||
| Så har jeg hørt mye om begge de ovennevnte merkevarer (f.eks Corsair og OCZ) og dermed vil jeg gjerne vite hvilken av de begge er det beste en runde i forhold til DDR2 og DDR3 så er ikke sikker på hva jeg kommer til å kjøpe akkurat. Om Corsair er jeg veldig interessert i Dominator 1066MHz DDR2 whilst om OCZ om Platinum 1800MHz og 1066MHz. Således noen meninger om dette ville være mye appriciated. En siste ting. Jeg har søk på Internett og funnet ut at enkelte mennesker har problemer å få oppgitt RAM-hastigheter. Ikke hastigheten på boksen er hastigheten du ville komme, eller du ønsker å øke det til at fra BIOS? |
|
| |||
| |||
| en ting å se etter når du kjøper ram er ventetid, er dette 4 tall som determin hvor raskt ram opererer, jo lavere tall jo raskere RAM. for eksempel mitt DDR 800 ram har latencies av 4-4-4-12 som er bra for DDR 800 som de vanligvis bruker 5-5-5-15. som for ram hastigheter de allways trykt på boksen nummeret er det de er vurdert for, men kan vanligvis overclocked litt men renember er det lurt å kjøpe noen ram med varme spreader hvis du planlegger å overclock det . som for merkevaren, ocz er bedre overclockers men hvis du Arent overclocking Gå for Corsair. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare å lagre forvirring i nytt Spencer2004 henviser til er for DDR2 minne. (Jeg vet at du sa DDR800 Spencer men bare i tilfelle det er en misforståelse).
Også vil du mer enn sannsynlig nødt til å endre hastigheten i BIOS til 1066 som standard vil bli satt til 800. Som for DDR3 glemme det for en stund hvis du liker å bli dratt av. Jeg vil også legge til at OCZ minst for meg har gitt god kundeservice, har de tillatt RMAs fra meg 3 ganger uten problemer (dette kan ses som en god eller dårlig ting jeg guess.lol) Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har kjøpt et sett med DDR OCZ kvister og de kom døde, fikk RMA sortert ganske raskt skjønt, så oppgraderes til et par DDR2 Corsair pinner (med mine nye rigg) og de har vært fenomenale. De er på 2 x 1 GB matchende par XMS2 PC6400 CL4 kjepper
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 6GB Corsair Dominator GT kit | Rayy | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Corsair Dominator minne? | PSR | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 nov 2008 11:32 |
| Alle som vet noe om Corsair HX1000W? | thingie2 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 16 april 2008 11:48 |
| Corsair DHX boot problem | 250rod120 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 14 januar 2008 23:11 |
| Corsair og OCZ minne? | skinnyman9000 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 10 august 2007 06:26 |
| Thread Tools | |
| |