![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er i øjeblikket vælge den hukommelse til mit udgangspunkt. I de sidste jeg har skimped på dette tidspunkt, og udgifterne i mig, så im gør det ordentligt denne gang. I øjeblikket har followin muligheder for øje: 1. 2GB Corsair PC2-6400 2. 2GB OCZ PC2-8500 De er begge den samme pris (købt fra Aria), men naturligvis OCZ har en højere clock hastighed. Jeg har hørt meget gode anmeldelser om begge opsætninger, så im ikke sikker på, at der en til at gå til. Ive valgt dette bundkort: http://www.aria.co.uk/Products/Compo...roductId=23584 Men dette vil ikke støtte OCZ, og så jeg bliver nødt til at ændre dette. Enhver hjælp værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til 2 GB Corsair, vil du ikke virkelig meddelelse hastigheden forhøjelse af OCZ tbh, det er ikke værd at bruge ekstra penge på mobo
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | rayy | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Corsair Dominator hukommelse? | PSR | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29 november 2008 11:32 |
| Hvad hukommelse er bedre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | CPU, bundkort og RAM | 2 | 26 november 2008 12:54 |
| Corsair eller OCZ | Thunderer | CPU, bundkort og RAM | 3 | 8 december 2007 10:41 |
| Thread Tools | |
| |