![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er for tiden velge minnet for min bygge. I det siste har jeg skimped på dette punktet, og koste meg, så im gjøre det skikkelig denne gangen rundt. I øyeblikket har followin alternativer i bakhodet: 1. 2GB Corsair PC2-6400 2. 2 GB OCZ PC2-8500 De er begge samme pris (kjøpt fra Aria), men åpenbart det OCZ har høyere klokke hastighet. Jeg har hørt veldig god vurderinger om både oppsett, så im ikke sikker på hvilken du vil gå for. Ive valgt dette hovedkortet: http://www.aria.co.uk/Products/Compo...roductId=23584 Men dette vil ikke støtte for OCZ, og så jeg er nødt til å forandre dette. Hjelp verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå for 2 GB Corsair, vil du ikke merke hastigheten økning av OCZ tbh, det er ikke verdt å tilbringe de ekstra pengene på mobo
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 6GB Corsair Dominator GT kit | Rayy | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Corsair Dominator minne? | PSR | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 nov 2008 11:32 |
| Hva minnet er bedre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 26 nov 2008 12:54 |
| Corsair og OCZ | Thunderer | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 8 desember 2007 10:41 |
| Thread Tools | |
| |