![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är för närvarande att välja minne för min bygga. Under de senaste jag har skimped vid denna tidpunkt och kostnader för mig, så viktigt att göra det ordentligt den här gången. I dag har de followin alternativ i åtanke: 1. 2GB Corsair PC2-6400 2. 2GB OCZ PC2-8500 De är båda samma pris (som köps från Aria), men uppenbarligen OCZ har en högre klocka hastighet. Jag har hört mycket bra recensioner om både uppställningar, så im inte säker på vilken en att gå efter. Ive valt detta moderkort: http://www.aria.co.uk/Products/Compo...roductId=23584 Men det kommer inte att stödja OCZ, så jag kommer att ändra detta. All hjälp uppskattas. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå till 2 GB Corsair du egentligen inte märker snabbare ökning av OCZ tbh, det är inte värt att spendera extra pengar på mobo
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 6GB Corsair Dominator GT Kit | rayy | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 6 oktober 2009 09:11 |
| Redovisat Memory matchar inte Mängd Installed Memory | weedan_ash | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 13 januari 2009 17:18 |
| Corsair Dominator minne? | PSR | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 november 2008 11:32 |
| Vilket minne är bättre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 26 november 2008 12:54 |
| Corsair eller OCZ | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 8 december 2007 10:41 |
| Thread Tools | |
| |