![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just wondering som CPU er bedre mellem Intel Core 2 Quad Q9650 3.0GHz 12MB L2 Cache, Intel Core 2 Extreme QX9650 Yorkfield 3.0GHz 12MB L2 Cache, eller Intel Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3.33GHz 6MB L2 Cache. Når jeg søger på specs jeg se nogle differance men intet af det, der virkelig justps ud på mig, hvis du ved hvad jeg mener ...
| |||
| |||
| og det hele afhænger af, hvad du søger at gøre. Det QX9650 jeg vil anbefale til gaming, da det er det bedste ud af de tre. Det Q9650 er en stor quad kerne og i min udtalelse, der kan sammenlignes med den wolfdale kerne. at se på din computer dele, jeg vil anbefale QX9650, hvis du har penge, eller de regelmæssige Q9650 hvis du ikke vil bruge så meget. de to kerner er godt, men senere vil blive obselete. Jeg håber, at jeg besvarede dit spørgsmål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E8500. Hvis du har så meget at sprænge gøre det på grafikkortet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| han har allerede 2 9800 GTX's |
|
| |||
| |||
| Der er langt fra de mest effektive grafikkort i dag, og i måneder vil blive slået af single-GPU kort. Der er ingen grund til at betale mere end $ 189 for en CPU, medmindre du vil bruge, at CPU i sin helhed.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Så du kan ikke lide den Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3.33GHz Carbon? |
|
| |||
| |||
| Det er nøjagtig det samme som E8500 med en 0,5 multiplikatoreffekter forandring.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| QX9650, 45nm = bedre OC og sidste du længere, også bedre spiloplevelse |
|
| |||
| |||
| bortset fra det er 1000 dollars! hvis du har pengene, gå videre. men e8500 er en langt bedre vilkår og pris til ydelse. |