![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just wondering die CPU is beter tussen de Intel Core 2 Quad Q9650 3.0GHz 12MB L2 Cache, de Intel Core 2 Extreme QX9650 Yorkfield 3.0GHz 12MB L2 Cache, of Intel Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3.33GHz 6MB L2 Cache. Wanneer ik zoek op de specs zie ik sommige differance maar niets dat echt justps uit bij mij, als je begrijpt wat ik bedoel ...
| |||
| |||
| en dit alles hangt af van wat u op zoek bent om te doen. de QX9650 Ik zou aanraden voor games, want het is de beste van de drie. de Q9650 is een grote quad core en in mijn opinie, vergelijkbaar met de wolfdale kern. kijken naar je computer onderdelen, zou ik aanraden de QX9650 als u het geld, of de regelmatige Q9650 als u dont want to spend so much. de dubbele kern is goed, maar later zal worden obselete. Ik hoop dat ik uw vraag beantwoord |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E8500. Als u dat er veel te blazen doen op de grafische kaart.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hij heeft al 2 9800 GTX's |
|
| |||
| |||
| Die ver van de best presterende grafische kaarten van de dag, en in maanden zal worden geslagen door de single-GPU kaarten. Er is geen reden om te betalen meer dan $ 189 voor een CPU, tenzij je gaat gebruiken dat de CPU in zijn geheel.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| U hoeft dus niet zoals de Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3.33GHz Carbon? |
|
| |||
| |||
| Het is precies hetzelfde als de E8500 met een 0,5 multiplier veranderen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| QX9650, 45nm = betere OC en laatste je langer, ook een betere gaming experience |
|
| |||
| |||
| behalve dat is 1000 dollar! als u het geld, ga je gang. maar de e8500 is een veel betere deal en prijs prestatie verhouding. |