![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare lurer på hvilke CPU er bedre mellom Intel Core 2 Quad Q9650 3,0 GHz 12MB L2 Cache, Intel Core 2 Extreme QX9650 Yorkfield 3,0 GHz 12MB L2 Cache, eller Intel Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3.33GHz 6MB L2 Cache. Når jeg ser på specs jeg se differance men ingenting som virkelig justps ut på meg, hvis du vet hva jeg mener ...
| |||
| |||
| vel det hele avhenger av hva du er ute å gjøre. den QX9650 jeg vil anbefale for spill, som er det beste ut av de tre. den Q9650 er en stor Quad core og etter min mening sammenlignes med wolfdale kjerne. ser på din datamaskin deler, vil jeg anbefale QX9650 hvis du har penger, eller den vanlige Q9650 hvis du ikke ønsker å tilbringe så mye. dual core er god, men senere blir obselete. Jeg håper jeg besvart spørsmålet ditt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E8500. Hvis du har så mye å blåse gjøre det på grafikkortet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| han har allerede 2 9800 GTX's |
|
| |||
| |||
| Som er langt fra den mest effektive grafikkort av dagen, og i månedene vil bli slått av single-GPU-kort. Det er ingen grunn til å betale mer enn $ 189 for en CPU med mindre du skal bruke som CPU i sin helhet.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Så du liker ikke Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3.33GHz Carbon? |
|
| |||
| |||
| Det er nøyaktig den samme som E8500 med 0,5 multiplikatormetoder endre.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| QX9650, 45nm = bedre OC og sist du lenger, også bedre spillopplevelse |
|
| |||
| |||
| bortsett fra det er 1000 dollar! hvis du har penger, gå foran. men e8500 er en mye bedre avtale og pris til ytelse. |