![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter Jeg har lige købt en ny Toshiba bærbar med en Core 2 Duo p8400 (2.26ghz), når jeg kørte cpuz jeg var overrasket over at se, at den centrale hastighed var lavere end forventet (forventet 2.26ghz), det sagde: C2D p8400@2.26 GHz, men for de centrale fremskynde den kun siger 1595mhz så jeg installeret Everest hjem og så fik jeg overrasket igen, sagde den CPU er: Intel Pentium III Xeon, 2266 MHz (9x252) nu er jeg forvirret, cpuz altid giver mig ret centrale hastighed til min pc, men skulle det ikke være omkring 2260 og ikke 1595? og min CPU er ikke en Intel Pentium III Xeon, 2266 MHz (9x252) er det? Jeg er forvirret, har jeg fået hvad jeg betalte for? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tak for linket kulstof men jeg kan ikke få det |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, hvad der ikke er til at få. CPU'ens underclocks når den ikke bruges.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| så det er alle gode så? |
|
| |||
| |||
| hvad med Everest siger det er en Pentium 3 Xeon? |
|
| |||
| |||
| at sætte det i virkeligheden bare. når din bærbare computer isnt arbejder alt det hårde, eller kører på batteriet, det sænker hastigheden på din CPU, spare strøm. hvis du sætter din bærbare computer, vil det ofte tilsidesætter tilbage til fuld hastighed, eller itll gøre det af sig selv, når dens arbejder hårdt. og dets kinda mærkeligt, at den kommer op med en Xeon-chip, obvs softwaren er misinterpenting CPU'en info. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer med ur på min pc | eddyjack | General Hardware Chat | 2 | 13 oktober 2009 16:27 |
| Dxdiag ikke kan læse korrekt CPU clock hastighed. | panda | CPU, bundkort og RAM | 0 | 29. maj 2009 19:52 |
| CPU Clock | Ozzie82 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 16 juli 2008 00:24 |
| Desktop widget Ur Query | ashmehta | General Software Chat | 3 | 18. maj 2008 05:09 |
| Thread Tools | |
| |