![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit i juuri ostanut uuden Toshiba kannettava tietokone, jossa on Core 2 Duo p8400 (2.26ghz), kun i juoksi cpuz olin yllättynyt nähdessäni, että ydin nopeus oli odotettua alhaisempi (odotettu 2.26ghz), se sanoi: c2d p8400@2.26 GHz mutta perustyönormien nopeus se vain sanoo 1595mhz niin olen asentanut Everest kotona ja sitten sain yllättynyt uudelleen, se sanoi, että CPU on: Intel Pentium III Xeon 2266 MHz (9x252) nyt olen sekaisin, cpuz aina antaa minulle oikeuden ytimen nopeus minun pc, mutta sen ei pitäisi olla noin 2260 eikä 1595? ja minun CPU ei ole Intel Pentium III Xeon 2266 MHz (9x252) se on? Olen ymmälläni, olen saanut, mitä olen maksanut? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| kiitos linkin hiililuku mutta i don't get it |
|
| |||
| |||
| En ole varma, mitä ei saada. Suorittimen underclocks kun sitä ei käytetä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| joten kaikki hyvä sitten? |
|
| |||
| |||
| entä Everest sanomalla se on Pentium 3 Xeon? |
|
| |||
| |||
| jotta se todella yksinkertaisesti. kun kannettava tietokone isnt työskentelevät kaikki kovia, tai käynnissä akku, se alentaa nopeutta suorittimen, mikä säästää sähköä. Jos liität kannettavan tietokoneen, se usein ohittaa takaisin täydellä nopeudella tai itll tehdä sen itse, kun sen tekee lujasti töitä. ja se vähän outoa, että sen tulossa kanssa Xeon siru, obvs ohjelmisto on misinterpenting suoritintehon info. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia Kello My PC | eddyjack | Rautatavaran Chat | 2 | 13 lokakuu 2009 16:27 |
| Dxdiag ei voi lukea oikein CPU kellon nopeus. | panda | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 29. toukokuuta 2009 19:52 |
| Cpu Kello | Ozzie82 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 16. Jul 2008 00:24 |
| Desktop Widget Kello Query | ashmehta | General Software Chat | 3 | 18. toukokuuta 2008 05:09 |
| Thread Tools | |
| |