![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg har ASUS P4PE med en Celeron 2.3GHz @ 3.2GHz OC i øjeblikket, har jeg tænkt at opgradere til dette http://www.ebuyer.com/product/81385 . Dets temmelig rart for sin pris, jeg vil bare en ny CPU, så det gør ikke flaskehals mit 7600GT og så jeg kan spille Mass Effect uden lagg cos' sin CPU afhængige, ligesom det også er HT så jeg kan multitask bedre. Men problemet er, om CPU støtte liste på ASUS site siger jeg har brug for BIOS-version af 1005 Jeg er ikke sikker på, hvad mine er, men min nuværende CPU Celeron 2.3GHz behovet 1005 også, og jeg tror jeg kører det fint .. . Jeg er temmelig forvirret Jeg vil bare spørge, selvom min BIOS er ikke den krævede version, ville det stadig acceptere min CPU, eller ville det forkaste det? Jeg sætter pris på eventuelle svar |
|
| |||
| |||
| eventuelle svar please? : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ikke se efter en opgradering til din BIOS første, fra Asus website
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke har nogen problemer i øjeblikket, ikke gider opgradering.
|
| |||
| |||
| Tja, grunden jeg ikke opgradere mit BIOS er fordi du har at blinke det, og jeg læst en masse mennesker, efter at de blinker deres bord den gik død. Jamen jeg stadig dont know skal jeg opgradere eller ej. Fordi jeg testet min CPU, og det fik en ganske anstændig score endnu bedre end nogle Pentium D's så jeg dont kende |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, det ville være bedre at spare op penge og købe en helt ny platform, når du kan. det vil hjælpe i det lange løb. hvis du gemme op nok til at få en e8400 eller e8500 med en gigabyte ep45 eller noget i den retning, ville det være meget bedre. hvis din proccesor bliver højere score end Pentium d's så det er ikke værd at opgradere den. men du tror jeg, at det bedste ville være at spare penge nu og få et langt bedre system nede ad vejen. |
|
| |||
| |||
| godt, jeg er i øjeblikket i 3. år i gymnasiet og jeg ikke tænker på at få en ny pc till efter 5. år. Sin lige, at jeg får lagg i Mass Effect, jeg er ikke sikker på om min CPU er bedre end en Pentium D, men på "Post du CPU mærke 2,1 Scores" Jeg så på Pentium D score og minen var bedre med 1000. Men min CPU er en Celeron Northwood 3.2GHz, jeg er sikker på, at CPU varemærke er ret fordi jeg testet min Celeron Prescott 2.8GHz (3. PC), og det fik 3200, ser det ud til højre. Mener De, at det er værd at opgradere, hvis jeg får score bedre end Pentium D? Jeg ønsker bare en Pentium 4, fordi HT synes cool |
|
| |||
| |||
| Så lang tid bruger af Pent 4 med HTT, undgå det som pesten. Det er ikke hurtigt, det er ikke godt på varmen, der er behov for en stald belastning af magt, det multitasking sucks big tid og samlet, alle med to kerner vil tromle det. Mass Effect vil formentlig stadig køre som en hund på en P4, bedre at få en nyere dual core i stedet for en rustne gamle P4 .. |
|
| |||
| |||
| hmmn ... skal jeg selv får en P4 eller stok med min Celeron. Min eneste bekymring er, at min Celeron var en renoverede CPU (billige), og det er en lille L2 Cache af 128KB, er det værd at opgradere til et P4 2.8GHz 512KB L2 (Planning at OC til 3.4GHz)? Ville jeg faktisk se en performance forbedringer? |
|
| |||
| |||
| Udførelsen øge man ville få, er næppe værd. Med prisen på P4's disse dage du vil være bedre stillet købe 3.4GHz model på 478 socket alligevel. Du er meget bedre ud for at købe en billig dual core-systemet og swapping over bits og stykker, fordi det maksimale ydeevne vil du vinde ved P4 er ikke stor. Hvis du skulle vælge mellem en P4 eller Celeron kun, derefter gå med P4, hvis du har råd til at få en dual core, skal du ikke tøve. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| Hjælp med kompatible RAM | mbonwick | CPU, bundkort og RAM | 5 | 5. maj 2008 01:58 |
| Er alle disse forenelig | lilthug118 | General Hardware Chat | 6 | 20th Dec 2007 19:41 |
| Hvad er der at være forenelige med hvad? | scrivomcdivo | General Hardware Chat | 18 | 17 november 2007 10:16 |
| Jeg har brug for at vide, om en bestemt RAM er kompatibel ... | coryengle | CPU, bundkort og RAM | 1 | 19 marts 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |