![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, i on ASUS P4PE kanssa Celeron 2.3GHz @ 3.2GHz OC tällä hetkellä, olen ajattelu päivittää tämän http://www.ebuyer.com/product/81385 . Sen aika mukavaa hinta, haluan vain, että uuden suorittimen niin se doesnt pullonkaula minun 7600GT ja niin voin pelata Mass Effect ilman lagg cos' sen CPU riippuvainen, lisäksi sillä on HT niin voin multitask paremmin. Ongelmana on kuitenkin se, että suorittimen tuki luettelosta ASUS sivusto kertoo minun on BIOS-versio 1005 En ole varma, mitä omani on, mutta minun nykyinen CPU Celeron 2.3GHz tarve 1005 liian ja mielestäni olen käynnissä se hieno .. . Olen melko sekava Haluan vain kysyä, vaikka minun BIOS ei ole vaadittua versio, se vielä hyväksyä minun CPU tai se hylkää sen? Arvostan kaikki vastaukset |
|
| |||
| |||
| kaikki vastaukset please? : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi ei tarkista päivityksen BIOS ensin, että Asus verkkosivuilla
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla ei ole mitään ongelmia tällä hetkellä, älä välitä päivitystä.
|
| |||
| |||
| No, syy En ole päivitystä minun BIOS on, koska olet vilkkua ja luen paljon ihmisiä sen jälkeen, kun ne flashed niiden aluksella se oli kuollut. No olen edelleen dont osata minun pitäisi päivittää tai ei. Koska i testattu minun CPU ja se sai varsin kohtuullinen pisteet jopa paremmin kuin jotkut Pentium D: n niin i dont osata |
|
| |||
| |||
| Mielestäni olisi parempi säästää rahaa ja ostaa kokonaan uusi rig kun voit. Se auttaisi pitkällä aikavälillä. jos säästää vielä saada e8400 tai e8500 kanssa gigatavu ep45 tai jotain, että se olisi paljon parempi. jos proccesor saa suuremmat tulokset kuin Pentium d's sitten sen ei arvoinen päivitystä sitä. mutta sinun Mielestäni olisi parasta säästää rahaa nyt ja saat paljon parempi järjestelmä tiellä. |
|
| |||
| |||
| hyvin, olen tällä hetkellä 3. vuosi toisen asteen enkä ole ajatellut saada uusi PC till jälkeen 5. vuosi. Sen vain, että saan lagg massahäviön vaikutus, I'm not sure about my CPU parempi kuin Pentium D mutta aiheesta "Post olet CPU merkki 2,1 Scores" katselin vielä Pentium D-pisteet ja minun oli parempi 1000. Mutta minun CPU on Celeron Northwood 3.2GHz, olen varma, että suorittimen merkki on oikeassa, koska olen testannut minun Celeron Prescott 2.8GHz (3. PC) ja se sai 3200, se tuntuu oikealle. Oletteko sitä mieltä, että kannattaa päivitystä jos Saan pisteet parempi kuin Pentium D? Haluan vain Pentium 4 koska HT näyttää jäähtyä |
|
| |||
| |||
| Niin kauan käyttäjä Pent 4 kanssa htt, välttää niin kuin rutto. Se ei ole nopea, se ei ole hyvin lämpöä, se tarvitsee poissiirtovaiheessa kuormitus valtaa, moniajon imee iso aikaa, ja yleisesti ottaen kaikki kahden ytimen tulee litistää sitä. Mass Effect luultavasti silti ajaa kuin koira kytkettynä P4, parempi saada uudempia kahden ytimen sijasta ruosteisella vanha P4 .. |
|
| |||
| |||
| hmmn ... minun pitäisi vielä saada P4 tai kiinni minun Celeron. Ainoa huolenaihe on, että minun Celeron oli kunnostettu CPU (halpa), ja se on pieni L2 välimuisti 128KB, on se sen arvoista päivitystä, joka P4 2.8GHz 512 kt L2 (suunnittelun OC on 3.4GHz)? Haluaisin todella nähdä suorituskyvyn parantamista? |
|
| |||
| |||
| Suorituskyvyn lisäämiseksi voit saada on tuskin sen arvoinen. Kun hinta P4: n näinä päivinä sinun olisi parempi ostaa 3.4GHz malli on 478 pistorasiaan joka tapauksessa. Olet paljon parempi ostaa halpaa kahden ytimen ja muunsivat yli bittiä ja paloja, koska suurin suorituskykyisintä hyötyvät P4 ei ole suuri. Jos sinulla on päätettävä välillä P4 tai Celeron vain sitten mennä P4, jos sinulla on varaa saada kahden ytimen, älä epäröi. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Ohje Yhteensopivat RAM | mbonwick | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 5. toukokuuta 2008 01:58 |
| Ovatko kaikki nämä yhteensopiva | lilthug118 | Rautatavaran Chat | 6 | 20. Joulukuu 2007 19:41 |
| Mikä on sen kanssa, mitä? | scrivomcdivo | Rautatavaran Chat | 18 | 17. marraskuu 2007 10:16 |
| Minun täytyy tietää, jos tietty RAM on ... | coryengle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 19th Mar 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |