![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik heb ASUS P4PE met een Celeron 2.3GHz @ 3.2GHz OC op het moment, ik denk om te upgraden naar deze http://www.ebuyer.com/product/81385 . Het aardige voor de prijs, ik wil gewoon een nieuwe cpu dus doesnt knelpunt mijn 7600GT en ik kan spelen Mass Effect zonder lagg cos' CPU afhankelijk zijn, ook zij heeft HT dus ik kan multitask beter. Maar het probleem is, op de CPU support list op ASUS site zegt dat ik moet BIOS-versie van 1005 Ik ben niet zeker wat van mij is, maar mijn huidige CPU Celeron 2.3GHz noodzaak 1005 ook en ik denk dat ik ben draaien prima .. . Ik ben nogal verward Ik wil alleen vragen of het ook al mijn BIOS niet de vereiste versie, zou het nog steeds mijn CPU of zou dat weigeren? Ik waardeer alle antwoorden |
|
| |||
| |||
| de eventuele antwoorden alstublieft? : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom niet controleren of er een upgrade voor uw bios eerste, van de Asus-website
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je niet alle problemen op dit moment, niet de moeite upgraden.
|
| |||
| |||
| Nou, de reden dat ik niet mijn BIOS-upgrade is omdat u te knipperen en ik lees dat veel mensen na hun geflitst boord ging dood. Nou ik nog dont know moet ik upgraden of niet. Omdat ik mijn CPU getest en heb een heel fatsoenlijk gast zelfs beter dan sommige Pentium D's dus i dont know |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het beter zou zijn te besparen geld en koop een geheel nieuwe tuig als je kan. Het zou helpen op de lange termijn. als je genoeg sparen om een e8400 of e8500 met een gigabyte ep45 of zoiets, zou het veel beter. als je proccesor krijgt hogere scores dan pentium D's dan zijn het niet waard verbetering ervan. maar ik denk dat het het beste zou zijn om geld te besparen en krijgen nu een veel beter systeem op de weg. |
|
| |||
| |||
| Nou, ik ben momenteel in het 3e jaar van de middelbare school en ik ben niet denken om een nieuwe pc tot na het 5de jaar. Het is net dat ik lagg in Mass Effect, ik ben niet zeker over mijn CPU beter dan een Pentium D, maar op de "Post je CPU merk 2.1 Scores" Ik keek naar de Pentium D-score en de mijne was beter door 1000. Maar mijn CPU is een Celeron 3.2GHz Northwood, ik ben er zeker van dat de CPU merk is juist omdat ik getest mijn Prescott Celeron 2.8GHz (3de pc) en hij kreeg 3200, lijkt het goed. Denkt u dat het de moeite waard upgraden als ik steeds beter scoren dan de Pentium D? Ik wil gewoon een Pentium 4 HT omdat lijkt cool |
|
| |||
| |||
| Als een lange tijd gebruiker van Pent 4 met HTT, vermijden als de pest. Het is niet snel, het is niet goed op de warmte, dan moet een schuur belasting van de macht, de multitasking zuigt grote tijd en over het geheel genomen, een dual core zal plat is. Mass Effect zal waarschijnlijk nog steeds als een hond op een P4, beter af om een nieuwere dual core in plaats van een roestige oude P4 .. |
|
| |||
| |||
| hmmn ... moet ik eens een P4 of stok met mijn Celeron. Mijn enige zorg is dat mijn Celeron was een gerenoveerd CPU (goedkoop) en heeft een kleine L2 cache van 128KB, is het de moeite waard een upgrade naar een P4 2.8GHz 512KB L2 (Planning aan OC naar 3.4GHz)? Zou ik eigenlijk een prestatieverbetering? |
|
| |||
| |||
| De performance boost krijg je nauwelijks de moeite waard. Met de prijs van P4's dezer dagen zou je beter af te kopen van de 3.4GHz model op de 478 socket anyway. Je bent veel beter af is het kopen van een goedkope dual core systeem en wisselen over Bits and Pieces, omdat de maximale prestaties kunt u profiteren van P4 is niet geweldig. Als u om te kiezen tussen een P4 of Celeron alleen, dan ga met P4, als u zich kan veroorloven om een dual core, aarzel dan niet. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Hulp bij Compatibele RAM | mbonwick | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 5 mei 2008 01:58 |
| Zijn al deze compatibel | lilthug118 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 20 dec 2007 19:41 |
| Wat heeft om compatibel te zijn met wat? | scrivomcdivo | Algemeen Hardware Chat | 18 | 17 nov 2007 10:16 |
| Ik moet weten of een bepaalde RAM is compatibel ... | coryengle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 19 mrt 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |