![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har ASUS P4PE med en Celeron 2.3GHz @ 3.2GHz OC i øyeblikket, har jeg tenkt å oppgradere til denne http://www.ebuyer.com/product/81385 . Sin ganske bra for prisen, jeg vil bare ha en ny CPU så det doesnt flaskehals min 7600GT og så kan jeg spille Mass Effect uten lagg cos' sin CPU-avhengige, også den har HT så jeg kan multitask bedre. Men problemet er, på CPU støtte listen på ASUS området sier at jeg trenger BIOS versjon av 1005 Jeg er ikke sikker på hva mine er, men min nåværende CPU Celeron 2.3GHz trenger 1005 også, og jeg tror jeg kjører det fine .. . Jeg er ganske forvirret Jeg vil bare spørre om, selv om min BIOS er ikke den nødvendige versjonen, ville det likevel godkjenne min CPU eller ville det avviser den? Jeg setter pris på noen svar |
|
| |||
| |||
| noen svar takk? : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ikke se etter en oppgradering for bios først fra Asus nettside
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke har noen problemer i øyeblikket, ikke bry oppgradering.
|
| |||
| |||
| Vel, grunnen til at jeg ikke oppgradere mitt BIOS er fordi du har til å blinke, og jeg leste masse folk når de flashed sitt bord det gikk død. Vel jeg fremdeles dont vite bør jeg oppgradere eller ikke. Fordi jeg testet min CPU og fikk ganske anstendig score enda bedre enn noen Pentium D's så jeg dont vite |
|
| |||
| |||
| Jeg tror det ville være bedre å spare opp penger og kjøpe en helt ny rigg når du kan. det vil hjelpe på lang sikt. hvis du spare opp nok til å få en e8400 eller e8500 med en gigabyte ep45 eller noe sånt, det ville være mye bedre. hvis proccesor får høyere score enn Pentium d's så det er ikke verdt å oppgradere den. men jeg tror det ville være best å spare penger nå, og får en mye bedre system nedover veien. |
|
| |||
| |||
| vel, jeg er for tiden i 3. år av videregående skole og jeg har ikke tenkt til å få en ny PC til etter 5te år. Dens bare at jeg får lagg i masse effekt, Jeg er ikke sikker på om mine CPU bedre enn en Pentium D men på "Post du CPU mark 2.1 Scores" Jeg så på Pentium D scorer og min ble bedre etter 1000. Men min CPU er en Celeron Northwood 3.2GHz, jeg er sikker CPU er rett fordi jeg testet min Celeron Prescott 2.8GHz (3. PC) og fikk 3200, det virker rett. Tror du det er verdt å oppgradere hvis jeg får scorer bedre enn Pentium D? Jeg vil bare ha en Pentium 4 fordi HT virker kult |
|
| |||
| |||
| Så lang tid bruker av pent 4 med HTT, unngå det som pesten. Det er ikke fort, det er ikke godt på varmen, trenger den et skur belastningen av makt, multitasking sucks big tid og samlet, noe tokjerners vil flat den. Mass Effect vil trolig fortsatt kjøres som en hund på P4, bedre å få en nyere dual core i stedet for en rusten gammel P4 .. |
|
| |||
| |||
| hmmn ... bør jeg få en P4 eller stokk med Celeron. Min eneste bekymring er at min Celeron var refurbished CPU (billig) og den har en liten L2 Cache av 128KB, er det verdt å oppgradere til en P4 2.8GHz 512 kB L2 (planlegger å OC til 3.4GHz)? Ville jeg faktisk se en forestilling forbedring? |
|
| |||
| |||
| Ytelsen øker du ville komme, er nesten verdt det. Med prisen av P4's disse dager du vil være bedre å kjøpe den 3.4GHz-modellen på 478 socket allikevel. Du er mye bedre å kjøpe en billig tokjerners og bytte over biter og stykker fordi maksimal ytelse du vil få fra P4 er ikke stor. Hvis du har til å bestemme mellom P4 eller Celeron bare, og deretter gå med P4, hvis du har råd til å få en dual core, ikke nøl med. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| Hjelp med Kompatible RAM | mbonwick | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 5 mai 2008 01:58 |
| Er alle disse kompatible | lilthug118 | General Hardware Chat | 6 | 20 desember 2007 19:41 |
| Hva må være kompatibel med hva? | scrivomcdivo | General Hardware Chat | 18 | 17 nov 2007 10:16 |
| Jeg trenger å vite om en bestemt RAM er kompatibel ... | coryengle | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 19 mars 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |